Markus1980 16 Skrevet 28. August, 2015 (edited) Har gennem ugen haft besøg af både Corinna og Delia.Corinna er en køn pige og et godt knald hvis man kan få hende tændt. Hun har en god krop og er ikke spinkel. Det er hende på billedet. hun kan til tider virke fraværende men kan komme voldsomt hvis man går rigtigt til værks.Delia er også pigen på billederne. Hun har et vindende væsen og nyder virkelig en god omgang sex. Frække ungpigebryster og en kælen mis.VIP modelsTlf til booking kan findes på side6.dk sært det ikke står på deres website....27177753 Redigeret 28. August, 2015 af Markus1980 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brillex 73 Skrevet 29. August, 2015 Corinna ser meget lækker ud men hun har så også kun et billede. Kunne hun tale engelsk og var hendes franske godt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markus1980 16 Skrevet 31. August, 2015 De taler begge godt engelsk. Corinnas franske var ok. Lidt for ivrig og lidt for meget tænder. I starten skulle jeg hele tiden bede hende sætte farten ned, hun lystrede pænt da jeg forklarede hende at det var mig der bestemte hvornår jeg ville komme og ikke hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thanos 126 Skrevet 31. August, 2015 jeg sad og så lige og beundrede nogle af de dejlige tøsepiger men tænkte også de sgu da en mærkelig hjemmeside totalt uden informationer, har set pølsevogne med mere informationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thanos 126 Skrevet 31. August, 2015 hvad er deres priser? for en time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markus1980 16 Skrevet 31. August, 2015 1.000,-kr i timenja det har altid undret mig, men det er altid ægte billeder (omend ikke altid nye) og jeg har stort set prøvet dem alle gennem tiderne./M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9522 Skrevet 31. August, 2015 jeg sad og så lige og beundrede nogle af de dejlige tøsepiger men tænkte også de sgu da en mærkelig hjemmeside totalt uden informationer, har set pølsevogne med mere informationer Siden er et supplement til annoncen på side6. Det er kun på side 6 du kan se hvilke piger der aktuelt er i landet ... Der får du så også telefon osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markus1980 16 Skrevet 31. August, 2015 Kys koster normalt ekstra, alt fra 100-500 krDet afhænger af pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 1. September, 2015 er der nogen der har prøvet http://www.vipmodels.dk/penelope.htmljeg har også haft flere gode oplevelser for en del år tilbage fra dette stedA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markus1980 16 Skrevet 1. September, 2015 Har prøvet hende en enkelt gang. Hun er køn. Billederne er ikke helt friske og hun ville ikke slikkes, hvilket er et must for mig. /M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brillex 73 Skrevet 1. September, 2015 er der nogen der har prøvet http://www.vipmodels.dk/penelope.htmljeg har også haft flere gode oplevelser for en del år tilbage fra dette stedAhave besøg af hende for et års tid siden. Fræk lille sag. Meget charmerende pige. Ok sex, jeg måtte gerne slikke hende så Hvidt jeg husker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brillex 73 Skrevet 1. September, 2015 er der nogen der har prøvet http://www.vipmodels.dk/penelope.htmljeg har også haft flere gode oplevelser for en del år tilbage fra dette stedAhave besøg af hende for et års tid siden. Fræk lille sag. Meget charmerende pige. Ok sex, jeg måtte gerne slikke hende så Hvidt jeg husker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg