Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har gennem ugen haft besøg af både Corinna og Delia.

Corinna er en køn pige og et godt knald hvis man kan få hende tændt. Hun har en god krop og er ikke spinkel. Det er hende på billedet. hun kan til tider virke fraværende men kan komme voldsomt hvis man går rigtigt til værks.

Delia er også pigen på billederne. Hun har et vindende væsen og nyder virkelig en god omgang sex. Frække ungpigebryster og en kælen mis.

VIP models

Tlf til booking kan findes på side6.dk 

sært det ikke står på deres website....

27177753

Redigeret af Markus1980

Skrevet

Corinna ser meget lækker ud men hun har så også kun et billede. Kunne hun tale engelsk og var hendes franske godt?

Skrevet
  • Author

De taler begge godt engelsk. Corinnas franske var ok. Lidt for ivrig og lidt for meget tænder. I starten skulle jeg hele tiden bede hende sætte farten ned, hun lystrede pænt da jeg forklarede hende at det var mig der bestemte hvornår jeg ville komme og ikke hende ;)

Skrevet

jeg sad og så lige og beundrede nogle af de dejlige tøsepiger :-) men tænkte også de sgu da en mærkelig hjemmeside totalt uden informationer, har set pølsevogne med mere informationer :-)

Skrevet
  • Author

1.000,-kr i timen

ja det har altid undret mig, men det er altid ægte billeder (omend ikke altid nye) og jeg har stort set prøvet dem alle gennem tiderne.

/M

Skrevet

jeg sad og så lige og beundrede nogle af de dejlige tøsepiger :-) men tænkte også de sgu da en mærkelig hjemmeside totalt uden informationer, har set pølsevogne med mere informationer :-)

Siden er et supplement til annoncen på side6. Det er kun på side 6 du kan se hvilke piger der aktuelt er i landet ... Der får du så også telefon osv.

Skrevet
  • Author

Kys koster normalt ekstra, alt fra 100-500 kr

Det afhænger af pigen. 

Skrevet

er der nogen der har prøvet http://www.vipmodels.dk/penelope.html

jeg har også haft flere gode oplevelser for en del år tilbage fra dette sted

A

Skrevet
  • Author

Har prøvet hende en enkelt gang. Hun er køn. Billederne er ikke helt friske og hun ville ikke slikkes,  hvilket er et must for mig. 

/M

Skrevet

A

have besøg af hende for et års tid siden. Fræk lille sag. Meget charmerende pige. Ok sex, jeg måtte gerne slikke hende så Hvidt jeg husker.

Skrevet

A

have besøg af hende for et års tid siden. Fræk lille sag. Meget charmerende pige. Ok sex, jeg måtte gerne slikke hende så Hvidt jeg husker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.