Hop til indhold

Recommended Posts

Har gennem ugen haft besøg af både Corinna og Delia.

Corinna er en køn pige og et godt knald hvis man kan få hende tændt. Hun har en god krop og er ikke spinkel. Det er hende på billedet. hun kan til tider virke fraværende men kan komme voldsomt hvis man går rigtigt til værks.

Delia er også pigen på billederne. Hun har et vindende væsen og nyder virkelig en god omgang sex. Frække ungpigebryster og en kælen mis.

VIP models

Tlf til booking kan findes på side6.dk 

sært det ikke står på deres website....

27177753

Redigeret af Markus1980

Del dette indlæg

Link til indlæg

De taler begge godt engelsk. Corinnas franske var ok. Lidt for ivrig og lidt for meget tænder. I starten skulle jeg hele tiden bede hende sætte farten ned, hun lystrede pænt da jeg forklarede hende at det var mig der bestemte hvornår jeg ville komme og ikke hende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg sad og så lige og beundrede nogle af de dejlige tøsepiger :-) men tænkte også de sgu da en mærkelig hjemmeside totalt uden informationer, har set pølsevogne med mere informationer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg sad og så lige og beundrede nogle af de dejlige tøsepiger :-) men tænkte også de sgu da en mærkelig hjemmeside totalt uden informationer, har set pølsevogne med mere informationer :-)

Siden er et supplement til annoncen på side6. Det er kun på side 6 du kan se hvilke piger der aktuelt er i landet ... Der får du så også telefon osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...