Pachamama 7 Skrevet 28. August, 2015 Jeg skal til Vejle i morgen og vil i den sammenhæng aflægge et besøg hos en Thai. Jeg ved godt at jeg kan lede i diverse tråde, men nogle gange er det svært at finde. Mit spørgsmål er: hvor kan man finde nogle store thai-bryster i vejle...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 28. August, 2015 Hos Kayly HilsenHuaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 8. September, 2015 https://annoncelight.dk/showad/180126 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 8. September, 2015 Har du prøvet hende Patrick?? Er hun reel nok?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 68 Skrevet 8. September, 2015 Du kunne også prøve Jo hos enten Top Thaimassage eller på den nye klinik på Koldingvej (oppe ved møllen) Farsai tror jeg nok den hedder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 8. September, 2015 Har du prøvet hende Patrick?? Er hun reel nok??Der er vist så mange der har prøvet Kayly søg og du skal finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg