Hop til indhold
KBH-M

Tantra eller "Tantra"

Recommended Posts

Hej,

hvordan gennemskuer man forskellen på Tantra og "Tantra" når dette udbydes i forskellige annoncer?

Tantra er noget med sensualitet og lingammassage.

"Tantra" er noget med meget olie, lidt massage og et håndjob.

 

Ofte bestiller jeg Tantra, men får "Tantra" ............. lidt øv, så jeg vil gerne lære, hvordan jeg spotter forskellen inden jeg bestiller :-)

Hjææææææælp :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du søger efter tantramassører, men hvis det skal være rigtig tantra, skal du ikke finde dem på nogen af sexsiderne. Du skal google efter dem. 

To gode clues på deres hjemmeside er dels en påpegning af at tantra ikke er sex, og dels tekst af der har præg af østens mysticisme, som "Der er ikke noget du kan gøre forkert, for der er ikke noget du skal gøre rigtigt". 

Redigeret af M-til-M erotisk massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Min erfarring er at Thai bruger "Tantra" som udtryk for 1 times berøring af kroppen efterfulgt af lidt lingam lir så de kan sælge ekstra (HJ) eller sex.

Så Thai steder skal du udelukke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis "tantra" koster 600kr for en time, så er det nok ikke tantra.

 

hvis det derimod koster 1.600kr for en time, så kan man nok forvente noget mere rigtigt tantra.

 

Med forbehold for undtagelser. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis "tantra" koster 600kr for en time, så er det nok ikke tantra.

 

hvis det derimod koster 1.600kr for en time, så kan man nok forvente noget mere rigtigt tantra.

 

Med forbehold for undtagelser. :)

rigtig tantra koster 1500-2000 for en seance på 2-3 timer. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

rigtig tantra koster 1500-2000 for en seance på 2-3 timer. 

Og måske også lidt mere i Hovedstadsormådet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en prissætning "man" har sat, fordi man vil lægge afstand til den tantra der udøves på thai stederne.

"man" har vurderet, at "man"er vældig veluddannet og seriøs, når "man" tager 1500,- til 2500,- for en tantramassage.

Hvis man er heldig, kan man sagtens finde en der er under uddannelse, og så er prisen lige pludselig helt anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tantra har nu været praktiseret i mange år før thai klinikkerne "opfandt" begrebet. Synes du 2000 er meget for 2-3 timer ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

rigtig tantra koster 1500-2000 for en seance på 2-3 timer. 

Rigtig tantra har intet med sex og slet ikke prostitution at gøre. Det er bare endnu mere begrebsforvirring du kommer med ved at kalde det "rigtig tantra"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...