danefrost 0 Skrevet 27. August, 2015 Hej ForumVille høre ad om der er nogle af jer herinde som har prøvet TheaRosea på Lolland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 27. August, 2015 Hej ForumVille høre ad om der er nogle af jer herinde som har prøvet TheaRosea på Lolland?Det har jeg desværre ikke, men hun er rigtig fornuftig at kommunikere med:https://www.eroguide.dk/forum/profile/23893-thea-rosea/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 6. Oktober, 2015 Hun er total useriøs tager ikk tlf eller svare SMS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thea Rosea 17 Skrevet 7. Oktober, 2015 Kan altså ikke lade være at syntes det er en ret sjov kommentar bombrn.Jeg tvivler på at nogen af dem der har besøgt mig, vil omtale mig som useriøs. Jeg har mange henvendelser, tager kun en til to kunder om dagen.Jeg gør det fordi jeg syntes det er sjovt, og har ikke nogen telefonpige ansat. Det er korrekt at jeg ikke tager telefonen når jeg har kunder, eller har gæster der ikke skal kende til den side af mit liv. Men jeg svarer ALTID på sms, indenfor min telefontid.Ærgeligt at få så negativ kommentar fra en som ikke har besøgt mig, når jeg har haft kunder der er kørt helt fra Odense og Nordsjælland til Lolland og syntes at det var hele turen værd.Så kom glad og prøv lige at skrive igen bombrn, så laver vi da en fræk aftale.Knuz Thea. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kriger83 5 Skrevet 10. Januar, 2016 Jeg har haft mail korrespondance med Thea Rosea og hun virker for mig meget seriøs og meget nem at kommunikere med! Ser dog stadig frem til at få et frækt møde med hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niels 0 Skrevet 25. August, 2016 Hun er bestemt ikk useriøs. Hun er en kvinde med god tid og en fantastisk udstråling. Hun er bestemt et besøg værd. Jeg kommer gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niels 0 Skrevet 25. August, 2016 danefrost skrev, den 27. august 2015 at 22:15: Hej Forum Ville høre ad om der er nogle af jer herinde som har prøvet TheaRosea på Lolland? Hun er fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 5. November, 2016 Hej Gutter Her er et link til sødeThea Rosea : https://annoncelight.dk/showad/210925 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg