Hop til indhold
danefrost

Thea Rosea

Recommended Posts

Kan altså ikke lade være at syntes det er en ret sjov kommentar bombrn.

Jeg tvivler på at nogen af dem der har besøgt mig, vil omtale mig som useriøs. Jeg har mange henvendelser, tager kun en til to kunder om dagen.

Jeg gør det fordi jeg syntes det er sjovt, og har ikke nogen telefonpige ansat. Det er korrekt at jeg ikke tager telefonen når jeg har kunder, eller har gæster der ikke skal kende til den side af mit liv. Men jeg svarer ALTID på sms, indenfor min telefontid.

Ærgeligt at få så negativ kommentar fra en som ikke har besøgt mig, når jeg har haft kunder der er kørt helt fra Odense og Nordsjælland til Lolland og syntes at det var hele turen værd.

Så kom glad og prøv lige at skrive igen bombrn, så laver vi da en fræk aftale.

Knuz Thea.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mail korrespondance med Thea Rosea og hun virker for mig meget seriøs og meget nem at kommunikere med! Ser dog stadig frem til at få et frækt møde med hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er bestemt ikk useriøs.   Hun er en kvinde med god tid og en fantastisk udstråling.   Hun er bestemt et besøg værd.   Jeg kommer gerne igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
danefrost skrev, den 27. august 2015 at 22:15:

Hej Forum

Ville høre ad om der er nogle af jer herinde som har prøvet TheaRosea på Lolland?

Hun er fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...