Hop til indhold
Anacondaen

Unge, smukke Fanny med behåret Mis

Recommended Posts

Jeg er faktisk på standby med at besøge gudiner da jeg nu har fået min egen private, men engang i mellem kan man gudskelov fortsat blive fristet over evne og det skulle vise sig at være en rigtig godt ide.  Jeg har altid haft en uimodståelig 'fetish' for misser der er behåret og dem er der jo som bekendt ikke så mange af blandt glædespigerne.  I midlertid fulgte jeg en tråd under efterlysninger hvor der blev søgt efter behåret mis https://www.eroguide.dk/forum/topic/41008-behåret/  og gerog var så venlig at linke Fanny som jeg ikke tidligere havde observeret.

http://www.afrodites-piger.dk/index-r.htm

Hendes billeder så jo ikke mindre end fantastiske ud, næsten for godt til at være sandt.  En 23 årig med naturlig behåring.  Og lad det være sagt med det samme de 23 år holder og er pakket ind i en sprød lille nipsekrop med ungpigebryster og et ekstremt sødt væsen som både kan fnise, stønne og snakke.

Jeg havde bestilt en halv time med lidt blandet til 1000 kr.  Afsted det gik mod Herlev og Afrodites piger hvor jeg aldrig har været før, men vist nok har været et kendt sted i rigtig mange år.   Rigtig gode parkeringsforhold og nogenlunde diskret indgang hvor jeg blev lukket ind af telefonpigen og gemt ind på værelset.  Altid med spænding indtil pigen kommer ind.   Og det gjorde hun så, denne smukke pige meget smilende og bød mig velkommen og spurgte ind til hvad jeg kunne lide og begyndte at gøre sig til.  Jeg fik afregnet og smidt klunset i en fart.  Hun var pakket ind i en lille tynd natkjole og g-streng trusser.  I øvrigt langt blond hår som det fremgår af billederne om det så er ægte blondine kan der så sås tvivl om da kønsbehåringen er mørk :-)

Vi startede med al ligge og kæle stille og roligt og dette blev hurtigt fulgt op af dybe tungekys og gav omgående reaktion hos Anacondaen.  Men den skulle lige vente lidt fordi jeg godt lige ville kigge og smage på denne skønne behåret ungpige mis, så hendes tøj blev stille lirket af.  Fanny har mørke hår forneden men på selve skamlåberne er der frit, men der er lidt hår rundt om skamlåberne og faktisk lidt hår helt om i det bageste hul.  Jeg fik givet hende en ordentlig slikketur både i det ene og det andet hul som hun nød i fulde drag med masser at stønneri og små klynk og jeg havde svært ved at vurdere om hun kom eller ej.   Herefter var det min tur til at få en omgang på skaft og boller og enkelt kys på anacondaen inden der kom hætte på.   Hendes Fransk var rigtig god, men jeg ville hellere have hendes ungpige fisse.  Så ned på alle 4 og så fik jeg ellers banket igennem i nogle minutter og fik skiftet til ridestillingen hvor jeg kom i et orgie af sol, måner og stjerner.   I mellemtiden havde jeg fået det berømte bank på døren om at tiden var ved at være inde så timingen var god.  Jeg blev tørret af og hun lå nøgen på sengen men jeg tog mit tøj på stille og roligt og vi fik småsludret lidt.  Jeg blev fulgt til døren og fik et stort kram og på gensyn.   Jeg sjoskede væk med et meget stort smil.

Havde jeg ikke haft min egen lille gudinde havde gentalgelsesfaren været helt oppe på et 10-tal, men jeg vil nu i stedet give denne glæde til alle Jer andre brødre herinde.  God fornøjelse med en sublim pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...