tulle 32 Skrevet 27. August, 2015 er der nogen herinde, der har besøgt lovsangsdal 14 og kan fortælle lidt om oplevelse og pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 27. August, 2015 er der nogen herinde, der har besøgt lovsangsdal 14 og kan fortælle lidt om oplevelse og pris?Og du er 100 på at du har søgt herinde?Men hvem ville du gerne besøge der, da der kan være forskel på oplevelsen fra den ene pige til den anden - men oftest er det udenlandske piger, der er på adressen, men f.eks Laura har været her i en del år, så hun må være rimelig til dansk, selvom ikke fejrer fødselsdage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 27. August, 2015 Jeg søgte lidt herinde på forum, men resultaterne virkede relativt gamle, så jeg tænkte på, om nogen eventuelt havde ny og relevant information om stedet. Jeg tænkte lidt på hende Nikita, der reklameres med for tiden: http://side6.dk/resultatside/?q=ikastUdenlandsk eller dansk er ligegyldigt, bare service er i top og det ikke er alt for dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 27. August, 2015 Nikita har jeg ikke bemærket før, men regn ikke med ægte fotos. Prisen kan du måske forhandle lidt ned, men ellers er standardprisen nok kr. 1000,-/½ time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg