Hop til indhold
Mr1time

Jasmin Odense luxus piger, spild af penge

Recommended Posts

Denne anmeldelse kan gøres meget kort.

ikke hende på billeder, ligner dog en lille smule og er da køn nok.

bestilte 30 min. Fransk, 69 og sex.

Lige på og hårdt med gummi på en halvstiv.

fransk ok, men ikke det bedste jeg har prøvet.

69 ville hun ikke, da hun ikke kan lide det.

bryster var hold inde i sports bh, da de lige var lavet.

rørte hende mellem benene kort tid inden hun flyttede mine fingre.

så efter 15 min. Og 3 stillinger Havde jeg afsluttet og skyndte mig derfra.

dette er så første gang nogensinde at jeg har fået så dårlig valuta for pengene, og især det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen, havde selv planer om at tage der hen, men tror jeg finder en anden.

Træls at man kan bestille noget som hun alligevel ikke vil. Sidst det skete for mig, stoppede jeg og krævede pengene tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er hende. I annoncen under efterlysninger, kan du også se at hun både skriver Lana og længere nede Jasmin.

hold dig væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står Vanessa i annonceteksten, som er hende der var der sidst. Da de skifter piger ret ofte kan man vel risikere at møde en ny pige som endnu ikke er annonceret.

Jeg har endnu ikke oplevet falske billeder af pigerne på stedet og har heller ikke ligefrem haft dårlige oplevelser. Den sidste pige jeg besøgte på stedet røg direkte ind på min top 3.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, ja der står Vanessa. Billedet er helt sikkert også af hende, men hvad hjælper det hvis hun er som i min anmeldelse. Jeg har også været på adr. Ved 2 andre piger som var en positiv oplevelse, men absolut ikke hende her. Men bryster på billeder ligner de nye hun fik lavet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...