Hop til indhold
Guest Oralkaj

Butsaba på Christianshavn en skuffelse

Recommended Posts

Guest Oralkaj

Besøgte dem i forgårs http://www.butsaba-wellness.dk

Blev modtaget venligt nok og vist ind i et værelse af en slank pige, der så ud til at være midt i tyverne.

Havde aftalt en time uden at specificere, og hun gav en ok thai massage - med masser af strejf og pillen de rigtige steder.

Da vi kom til den for mig vigtige del - ekstranummeret - blev jeg dog noget snydt. Da hun tog tøjet af hang alt på hende. 

Jeg ville gerne have en 69; men hun sagde at hun var i det sidste af hendes periode. så vi endte med at aftale et blowjob.

Det var hun mildest talt ikke særligt god til, og virkede heller ikke som om hun var særligt glad for at gøre det. Hun brugte hænderne meget, og 2 gange stoppede hun netop som jeg var

begyndt at komme; men alligevel ikke helt.........så jeg startede forfra med at arbejde mig op. Det tog en krig .

Risiko for gentagelse? NEJ - heller ikke selv om DE betalte MIG 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kaj, beklager din dårlige oplevelse. Sidder lige i bussen derfra efter måske mit livs vildeste kneppetur med Dao. Tror faktisk, der er knækket et par ribben... 

Du har nok ikke læst vores anmeldelser ordentligt: Butsaba er et sted med modne kvinder, altså 50+. Hvis man er til det, kan man få helt vilde oplevelser uden periodiske forstyrrelser. Unge piger fås bedre andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj

Hej Shiny

Jo da, jeg kan godt både læse og forstå:-)

Jeg er godt bekendt med at der skulle være modne kvinder................det var netop årsagen til mit besøg; men.....

Hende jeg havde min tur med opførte sig mere som en genert skolepige uden den store erfaring og lyst

.....og hun virkede mere slidt end moden

Redigeret af Oralkaj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte "Nani" hos Butsaba midt i november og kan ikke genkende beskrivelsen af hende, her tænker jeg på da hun tog tøjet af. Det kommer jo nok lidt an på, med hvilke briller man ser. Efter min mening er hun en dejlig thai, på 29 (det sagde hun da selv), med nogle lækre bløde bryster og en rimelig flot figur.

Jeg fik en rigtig god og effektiv oliemassage.

Den efterfølgende 'fulde pakke' var med en god b2b, super ridetur, cowgirl (som hun rigtig nød) og endelig almindelig missionær. Afslutningsvis gav hun mig et handjob til ug mens jeg fingerkneppede hende godt og grundigt.

Vi sluttede af med et bad, hvor hun vaskede mig.

Alt i alt 5 kvarter, for 1 kg., endda med en øl at skylle oplevelsen ned med.

Besøger gerne "Nani" igen en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, den 27/8/2015 at 17:52:

Hej Kaj, beklager din dårlige oplevelse. Sidder lige i bussen derfra efter måske mit livs vildeste kneppetur med Dao. Tror faktisk, der er knækket et par ribben... 

Du har nok ikke læst vores anmeldelser ordentligt: Butsaba er et sted med modne kvinder, altså 50+. Hvis man er til det, kan man få helt vilde oplevelser uden periodiske forstyrrelser. Unge piger fås bedre andre steder.

Den der med modne kvinder på 50+ er vidst ikke helt rigtig hos Butsaba:-)

Jeg har været der 4 gange. Og hver gang har det været en piger omkring de 25-30 år. Det må være mutter du mener der er over 50. Men hun giver ikke massage:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerstar skrev, for 9 timer siden:

Jeg har været der 4 gange. 

Hvornår? Inden du drager andres skriv i tvivl, så tjek lige op på, hvad og hvornår de omhandler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du skrev om en klinik du havde besøgt på Østerbro, og hvor du havde fået en happy end. Og da jeg svarede på det indlæg påstod du lige pludselig, at det kunne diskuteres om du havde fået en seksuel ydelse, og at du kun havde fået massage. Altså en klar selvmodsigelse. Så det der med at drage andre i tvivl, skal du vidst ikke snakke for åbenlyst om vel?:-)

Men til din og andres orientering, så er jeg kommet hos Butsaba første gang i 2015, og senest for 3 uger siden, og kan derfor modstride, at pigerne der er over 50 år. Er det svar nok til dig

Redigeret af Amagerstar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerstar skrev, den 22/12/2016 at 10:16:

 

Du skrev om en klinik du havde besøgt på Østerbro, og hvor du havde fået en happy end. Og da jeg svarede på det indlæg påstod du lige pludselig, at det kunne diskuteres om du havde fået en seksuel ydelse, og at du kun havde fået massage. Altså en klar selvmodsigelse. Så det der med at drage andre i tvivl, skal du vidst ikke snakke for åbenlyst om vel?:-)

Men til din og andres orientering, så er jeg kommet hos Butsaba første gang i 2015, og senest for 3 uger siden, og kan derfor modstride, at pigerne der er over 50 år. Er det svar nok til dig

Annie og Dao er begge 50+, det er der flere andre i Butsaba skiftende lineup, der også er. Der forekommer også yngre piger. Hende du beskriver som "Mutter" er Dao. Læs manges anmeldelser af hende her på stedet. Hun giver fin massage. Og hvis kemien er der, fuld pakke af meget høj kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 13 timer siden:

Annie og Dao er begge 50+, det er der flere andre i Butsaba skiftende lineup, der også er. Der forekommer også yngre piger. Hende du beskriver som "Mutter" er Dao. Læs manges anmeldelser af hende her på stedet. Hun giver fin massage. Og hvis kemien er der, fuld pakke af meget høj kvalitet.

Det er muligt. Men de 4 gange jeg har været der, har det hver gang været yngre piger på mellem 25-30 år. Så må jeg have været usædvanlig heldig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...