Hop til indhold

Recommended Posts

Yupper har været hos hende et par gange :-) hun er rigtig sød, snakker nogenlunde ok engelsk, en rigtig sød og glad  tøs har aldrig oplevet nogen dårlige oplevelser hos hende, hun er en af de få jeg stadig har lyst til at besøge, ved nogle stykker har haft nogle dårlige oplevelser hos hende, mest at der kan være nogle mandevenner, som griner højtlydt ude fra deres køkken, har dog ikke oplevet dette. hun er glad for at snakke, så hvis du kommer med godt humør, så får du en god oplevelse er jeg sikker på :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er brysterne ægte?

Nej, både hun og veninden (Lily) er blevet spændt temmelig meget op/ud. De var til at begynde med (altså da de begyndte at annoncere i DK).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

Kan hun mon give en gang oliemassage i sådan et en-times program? Eller kun sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Har hørt fra en pålidelig kilde ;-) (en Go ven) som har besøgt hende flere gange at hun skulle levere en super oplevelse. Overvejer det selv. Ser frem til din anmeldelse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Yupper har været hos hende et par gange :-) hun er rigtig sød, snakker nogenlunde ok engelsk, en rigtig sød og glad  tøs har aldrig oplevet nogen dårlige oplevelser hos hende, hun er en af de få jeg stadig har lyst til at besøge, ved nogle stykker har haft nogle dårlige oplevelser hos hende, mest at der kan være nogle mandevenner, som griner højtlydt ude fra deres køkken, har dog ikke oplevet dette. hun er glad for at snakke, så hvis du kommer med godt humør, så får du en god oplevelse er jeg sikker på :-) 

har udvekslet et par PM med thanos, det  har vekslet mellem korte og præcise beskeder og til næsten uforståeligt dansk. 

ern tror at mere end en person benytter thanos kontoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg er skizo, så ja er der flere der bruger mig :-) hvis mit danske ikke er godt nok til dig? hvad er dit problem med det? du skriver en privat besked til mig, som jeg svare høfligt på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...