Pallemand 43 Skrevet 26. August, 2015 hej nogen som har besøgt hende her eller haft besøg af hende??https://annoncelight.dk/showad/186013hun virkede lige ivrig nok i tlf? Men lød ellers sød? Anyone?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 26. August, 2015 Ingen??? Kan ikke finde noget når jeg søger :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joret 78 Skrevet 26. August, 2015 (edited) Hm, du kan jo gi den en for teamet og skrive en anmeldelse.............. Jeg synes ikke at "snakke med chauføren" konseptet helt virker så tiltalende på mig. Joret Redigeret 26. August, 2015 af joret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 26. August, 2015 Snakkede skam med hende :-)hun virkede bare overivrig??var det dig der havde besøgt en unge pige i Holstebro?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joret 78 Skrevet 26. August, 2015 var det dig der havde besøgt en unge pige i Holstebro??JaHun ser jo fin ud hende i Viborg, men det der noget ved annoncen og det med chaufør noget afskrækker mig - afventer anmeldelse før jeg skal ha fedtet rotten der. Joret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 26. August, 2015 Og hende i Holstebro?? Lækker nok??tynd?? Så lidt buttet ud på nogle SF billederne - men vild kan jeg forstå?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 26. August, 2015 Det er de samme billeder som bruges til Jasmin fra PrivatDiskret i Bording, så jeg ville gætte på at det er fake. http://www.privatdiskret.com/#!galleri/c8dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 26. August, 2015 Ja det kan jeg da godt se vil du fortælle lidt mere om Carla i Holstebro istedet så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joret 78 Skrevet 26. August, 2015 Og hende i Holstebro?? Lækker nok??tynd?? Så lidt buttet ud på nogle SF billederne - men vild kan jeg forstå??Hun er ikke buttet men slank uden at være tynd, hun var klart det bedste knald jeg har haft i år, hun kan anbefales og jeg besøger hende helt sikkert igen også hvis jeg skal køre en del efter det. Joret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 26. August, 2015 Hvad vil du skyde hende til højde og vægt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2015 Jeg tror jeg så hendes billeder hos PD i Bording Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 28. August, 2015 Jeg tror jeg så hendes billeder hos PD i BordingDet er Jasmin fra PD på billederne, men hun kunne jo have flyttet residensen, og sat prisen ned til et fornuftigt leje, for ar udkonkurrere sin gamle arbejdsgiver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 28. August, 2015 Det er Jasmin fra PD på billederne, men hun kunne jo have flyttet residensen, og sat prisen ned til et fornuftigt leje, for ar udkonkurrere sin gamle arbejdsgiver.Øhh hun er næsten lige startet der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 29. August, 2015 Jeg har besøgt candy i viborg, okay krop, med nye "plast patter" som hun selv er ret stolte af, men der ikke der var indlevelse fra hendes side, det skulle bare overståes, det er vist kun pengene hun tænder på, for så snart hun fået beløbet, falder hendes lyst meget og hun har pludselig meget travlt og hun løber til og fra for at snakke og sms i mobil så det bliver ikke en gentager for mit vedkommende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 30. August, 2015 Jeg tog også en tur på hende.Og må give skivefyr ret i at når hun har fået pengene så falder lysten.Det er ikke en gentagelse fra mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
candy 10 Skrevet 31. August, 2015 Det er de samme billeder som bruges til Jasmin fra PrivatDiskret i Bording, så jeg ville gætte på at det er fake. http://www.privatdiskret.com/#!galleri/c8dkjeg har arbejdet ved privat diskret i bording, men er stoppet der. og er selv startet op. så det er ikke fake. det PD som mangler at slette mine billeder på deres hjemme side. knus candy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 31. August, 2015 Jeg har taget chancen og bestilt Candy til 1 times sjov her om et par timer. Anmeldelse kommer senere i aften. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 31. August, 2015 Hej. Tak for det. Jeg tror at mange er spændte på at læse din anmeldelse, for hun er jo et godt skår....at se på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 31. August, 2015 jeg har arbejdet ved privat diskret i bording, men er stoppet der. og er selv startet op. så det er ikke fake. det PD som mangler at slette mine billeder på deres hjemme side. knus candy Nu er de væk. Hvordan kan det være du var der så kort hvis man må spørge? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 3. September, 2015 Set var ærgerligt hun så køn ud, men hvis oplevelsen er dårlig er det bedre at bruge penge andre steder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dragetæmmeren 37 Skrevet 4. September, 2015 Hej Alle. Er ny herinde, men vil lige give mit med ang denne unge pige, Hold jer langt væk fra hende, hun er virkelig kun ude på penge, og når man så kommer igang har hun travlt med alt muligt andet, (tlf, sms,dårlig undskyldninger og hvad ved jeg) Sex var også pisse dårlig, helt seriøst jeg vil få mere glæde ved at slå på min pik med en våd avis. Spar jeres penge, og køb noget glidecream og klar det selv, 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13962 Skrevet 11. September, 2015 Jeg har taget chancen og bestilt Candy til 1 times sjov her om et par timer. Anmeldelse kommer senere i aften. Det blev måske en lang aften? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 12. September, 2015 Det blev måske en lang aften?Det blev aldrig til noget. Hun ringede en 1 time før hun skulle komme, og sagde hendes chauffør ikke ville køre hende.I stedet skulle jeg komme til hende, så aflyste aftalten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg