Hop til indhold
Pallemand

Candy i Viborg?

Recommended Posts

Hm, du kan jo gi den en for teamet og skrive en anmeldelse.............. Jeg synes ikke at "snakke med chauføren" konseptet helt virker så tiltalende på mig.

Joret 

Redigeret af joret

Del dette indlæg

Link til indlæg

var det dig der havde besøgt en unge pige i Holstebro??

Ja

Hun ser jo fin ud hende i Viborg, men det der noget ved annoncen og det med chaufør noget afskrækker mig - afventer anmeldelse før jeg skal ha fedtet rotten der. 

Joret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hende i Holstebro?? Lækker nok??

tynd?? Så lidt buttet ud på nogle SF billederne - men vild kan jeg forstå??

Hun er ikke buttet men slank uden at være tynd, hun var klart det bedste knald jeg har haft i år, hun kan anbefales og jeg besøger hende helt sikkert igen også hvis jeg skal køre en del efter det. 

Joret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror jeg så hendes billeder hos PD i Bording

Det er Jasmin fra PD på billederne, men hun kunne jo have flyttet residensen, og sat prisen ned til et fornuftigt leje, for ar udkonkurrere sin gamle arbejdsgiver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er Jasmin fra PD på billederne, men hun kunne jo have flyttet residensen, og sat prisen ned til et fornuftigt leje, for ar udkonkurrere sin gamle arbejdsgiver.

Øhh hun er næsten lige startet der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt candy i viborg, okay krop, med nye "plast patter" som hun selv er ret stolte af, men der ikke der var indlevelse fra hendes side, det skulle bare overståes, det er vist kun pengene hun tænder på, for så snart hun fået beløbet, falder hendes lyst meget og hun har pludselig meget travlt og hun løber til og fra for at snakke og sms i mobil så det bliver ikke en gentager for mit vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er de samme billeder som bruges til Jasmin fra PrivatDiskret i Bording, så jeg ville gætte på at det er fake. 

http://www.privatdiskret.com/#!galleri/c8dk

jeg har arbejdet ved privat diskret i bording, men er stoppet der. og er selv startet op. så det er ikke fake. det PD som mangler at slette mine billeder på deres hjemme side. 

knus candy :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej.

Tak for det. Jeg tror at mange er spændte på at læse din anmeldelse, for hun er jo et godt skår....at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har arbejdet ved privat diskret i bording, men er stoppet der. og er selv startet op. så det er ikke fake. det PD som mangler at slette mine billeder på deres hjemme side. 

knus candy :) 

Nu er de væk. Hvordan kan det være du var der så kort hvis man må spørge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle. 

Er ny herinde, men vil lige give mit med ang denne unge pige, 

Hold jer langt væk fra hende, hun er virkelig kun ude på penge, og når man så kommer igang har hun travlt med alt muligt andet, (tlf, sms,dårlig undskyldninger og hvad ved jeg)

Sex var også pisse dårlig, helt seriøst jeg vil få mere glæde ved at slå på min pik med en våd avis. 

Spar jeres penge, og køb noget glidecream og klar det selv,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har taget chancen og bestilt Candy til 1 times sjov her om et par timer. Anmeldelse kommer senere i aften.   

Det blev måske en lang aften?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev måske en lang aften?

Det blev aldrig til noget. Hun ringede en 1 time før hun skulle komme, og sagde hendes chauffør ikke ville køre hende.

I stedet skulle jeg komme til hende, så aflyste aftalten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...