Hop til indhold
stein

Thailand, koh tao

Recommended Posts

Heldet vil at jeg måske får chancen for nogle dage på denne skønne ø i efteråret. Og at der nok vil blive chance for kortere besøg på af kvindeligt selskab på mit værelse/hytte. 

Jeg ved fra et tidligere besøg for år tilbage at enkelte af pigerne på ihvertfald en bar tilbyder service ud af huset, men hvordan er det i dag. Der er gået adskillige år og turismen har udviklet sig meget. Hvor skal man bo? (girlfriendly hotels). Og er der noget sted på øen, hvor der er særligt gang i pigerne? Det er jo ikke hverken Bangkok, Pattaya eller Phuket.

Håber nogen kan hjælpe med oplysninger om denne ø der jo ikke ligefrem er kendt for hvad Thailand ellers er så kendt for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Stein

Har været der et par gange de seneste år og har ikke set skyggen af Pros. Det er backpackers og børnefamilier fra den fine/kreative klasse, der er gæsterne. Det betyder ikke, at du ikke med charme, selvtillid og held kan gafle en pige til besøg :) Hvis du betaler et dobbeltværelse og  vil der næppe være problemer med gæster. Jeg ville nok tage omkring BKK ud og hjem eller et af de store steder, hvis der skal grisebasses. Hvis du skal omkring Samui kan du nok finde muligheder omkring Chaweng,  men ikke meget.

Venligst

Hest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak hest. Ja du har nok ret. Vil da også se om jeg ikke lige kan lægge en overnatning ind i Bangkok i begge ender. Min enlige erfaring med Koh Tao er ca. 10 år gammel, og handler bare om at jeg fik chancen til at gå mig en lille tur en aften. Satte mig på en bar og fik en enkelt øl. Som så mange andre steder blev jeg opfordret til et spil "på række" af en nydelig ung dame, der satte sig på disken og viste sine ikke mindre nydelige ben frem mens. Efter et stykke tid kom kromutter og fortalte mig at jeg kunne få pigen med til hotellet, men det var den familiære situation ikke til dengang. For ellers har jeg absolut også indtryk at det er par, familier og backpackers der er på Koh Tao.. Så jeg må jo se at få tømt kanonen i Bkk, og bruge dagene til at lade op til aftenen før afrejsen.

Men hvis andre har anden viden hører jeg gerne.

Kan iøvrigt læse, at der er enkelte fishbowls i Chumpron, men det er så vist også det eneste der er interessant i den by - det er den billigste vej til Koh Tao

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...