Hop til indhold
No sins

Plastik fisser

Recommended Posts

Jeg har tænkt over, om de der plastik fisser der er reklameret for her, er der nogle der har prøvet det? Hvorfor reklamere  de her og hvem henvender  de sig egentlig til?

Redigeret af No sins

Del dette indlæg


Link til indlæg

 hvem henvender  de sig egentlig til?

Den minoritet blandt mænd, der onanerer.

Det er dog næppe tilfældigt, at den slags oftest er amerikansk (se også American Pie) - fordi omskårne mænd som regel har behov for hjælpemiddel for at onanere (typisk minimum noget creme - se American Pie 2 ...). Men har selv overvejet at købe en - naturligvis kun som en gimmick til at lave fis med vennerne :-)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den minoritet blandt mænd, der onanerer.

Jeg købte engang i min grønne, naive ungdom en såkaldt "Robo Suck" - tror jeg nok de kaldte den. Den blev prøvet én gang, og det er vel overdrevet at sammenligne den med det her https://www.youtube.com/watch?v=ewNLCkA0oBk men jeg vendte i alt fald øjeblikkelig tilbage til klør 5 bagefter, og har hold mig til den siden.

Da jeg var en stor dreng, brugte jeg nogen gange papkernen i en køkkenrulle. Men jeg blev lidt overrasket, da Nille fortalte, at pigerne på Samya sammenlignede mig med sådan en, det havde jeg næsten glemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den minoritet blandt mænd, der onanerer.

Det er dog næppe tilfældigt, at den slags oftest er amerikansk (se også American Pie) - fordi omskårne mænd som regel har behov for hjælpemiddel for at onanere (typisk minimum noget creme - se American Pie 2 ...). Men har selv overvejet at købe en - naturligvis kun som en gimmick til at lave fis med vennerne :-)

Jeg er så undtagelsen der bekræfter reglen. Er omskåret og behøver hverken hjælpemidler eller creme.:grin: Har dog for mange år siden prøvet en lolita dukke, ikke det store sus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har dog for mange år siden prøvet en lolita dukke, ikke det store sus

Jeg har været i berøring med sådan en (og fåre-varianten) ifm oppyntning til en fest ... Undrede mig inderligt over at nogen ville bruge sådan nogen. Selv at stikke fingre ind i de åbninger føltes ubehageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg købte engang i min grønne, naive ungdom en såkaldt "Robo Suck" - tror jeg nok de kaldte den. Den blev prøvet én gang, og det er vel overdrevet at sammenligne den med det her https://www.youtube.com/watch?v=ewNLCkA0oBk men jeg vendte i alt fald øjeblikkelig tilbage til klør 5 bagefter, og har hold mig til den siden.

Da jeg var en stor dreng, brugte jeg nogen gange papkernen i en køkkenrulle. Men jeg blev lidt overrasket, da Nille fortalte, at pigerne på Samya sammenlignede mig med sådan en, det havde jeg næsten glemt.

Tak  havde nu forventet en films hvor den blev brugt...skuffet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den minoritet blandt mænd, der onanerer.

Det er dog næppe tilfældigt, at den slags oftest er amerikansk (se også American Pie) - fordi omskårne mænd som regel har behov for hjælpemiddel for at onanere (typisk minimum noget creme - se American Pie 2 ...). Men har selv overvejet at købe en - naturligvis kun som en gimmick til at lave fis med vennerne :-)

Minoritet..? Vil det virkelig sige at vi kvinder onanere mere end jer? 

Fedt så er det ikke kun i mit hjem;-)

Redigeret af No sins

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Minoritet..? Vil det virkelig sige at vi kvinder onanere mere end jer? 

Fedt så er det ikke kun i mit hjem;-)

Ja, det er jo en velkendt sag, at de fleste mænd ikke finder det besværet værd at onanere, selv hvis de skulle sidde med deres stive pik i hånden... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...