Hop til indhold
noget

Isabella *real photo* sydhavnen

Recommended Posts

Nu er det mit første indlæg, og jeg ved af erfaring det ikke bliver taget særligt seriøst herinde, når man starter med en positiv anmeldelse, men...

Jeg besøgte Isabella, og kan bekræfte det 100% er hende på billederne. Min personlige mening er at hun faktisk ser bedre ud i virkeligheden, idet hun er ret smal, hvilket jeg syntes godt om. Hendes bryster er naturligvis ikke ægte, og en kende hårde at røre ved. Det har jeg det dog fint med, så det passede mig.

Hun var sød og smilene på trods af jeg besøgte hende en sen nattetime. Hun virkede relativt engageret, uden det dog på nogen måde skal forveksles med en GFE.

Hvis man er til hendes type med lidt tattoos, så er hun et fint valg.

Lokation ligger for enden af en blind vej, og der er mulighed for at "gå bag om" så man ikke skal forbi en masse opgange. Lejligheden ligger øverst oppe, så man skal altså forbi en del døre, hvilket jeg ikke selv er stor fan af...

Så alt i alt en god oplevelse til prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...