Guest Aarhuselsker Skrevet 25. August, 2015 Ja vi kender den alle - den ældgamle og meget frække og forførende bog (og film) om den smukke O, der giver sin krop og sjæl til sin herre. Fifty Shades, gå hjem og læg dig i pejsen. Det var ikke den type O jeg mødte idag i Hedemannsgade. Det var en smilende lækkerbuttet pige omkring de 35. Nå ja, hun var lidt mere end lækkerbuttet, men ikke meget. Egentlig havde jeg fået at vide at det var Anna, der skulle masserer mig, men efterfølgende ændrede jeg tidspunktet til kl 9, og der var Anna ikke mødt. Det skulle vise sig at være meget ærgerligt - meget, ja nærmest kreperligt. Nå, men O gav en ok massage, men så heller ikke mere. En lidt forrretningsmæssig tilgang til spørgsmålet om ekstra. Hun smuttede ud, og gik i bad kunne jeg høre. Det var jo godt nok. Renlighed er i højsædet i Hedemannsgade. Ind kom hun, og ville straks til at sætte kondom på??? Det fik jeg nu forhindre, og vi lå og legede lidt. Dvs det var mest mig der legede. Hurtigt fandt jeg ud af at hun var glad for glidecreme, så efter en lille fingerorgasme til hende - ægte???? - fik jeg en yderst kompetent og energisk ridetur. Den slikketur jeg ellers er stor fan af, undlod jeg. Jeg kan ikke lide smagen af glidecreme, men jeg forstår da godt pigerne der bruger det. Hu hej derudad, og jeg skød hvor jeg nu skulle. Hende hurtigt af og fat i papir og servietter. Der var sgu ikke meget intim hygge der. På vej ud til det lækre bad, ja faktisk i badeværelset, møder jeg en lille piger med øre til øre smil, og bølget sort hår??? Det snurrer i det gamle kranie, men jeg kunne simpelthen ikke huske hvor jeg har set hende. Jeg spørger, men hun svarer ikke rigtigt. Efter badet vinker hun lige til mig fra det andet rum, og smiler drillende? Fuckkkkkkk, kom nu hukommelse!!! På vej ud af døren, kommer det lille glade ansigt igen til syne i en døråbning. We met at Lampoo - åhhhhh ja. Og så var det at jeg bandede og svovlede og sparkede dæk, fordi logistikken var gået galt, så det blev O og ikke dejlige Anna jeg brugte morgenstunden sammen med. Meeeeeen det kan nåes endnu :O) Så gutter, jer der savner og husker, så er det afsted til Hedemannsgade, men i skal jo nok bestille tid, ellers får i O, som da er sød og rar, men Anna er nu utroligt dragende - ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg