Hop til indhold
joret

Carla på gæstevisit i Holstebro

Recommended Posts

Da jeg vågnede i morges og tjekkede kødmarkedet som sjældent byder på noget interessant her i det vestjyske, faldt jeg over Carla, og huskede at hun før har fået meget positive meldinger så kunne næsten ikke tro at silden virkelig var kommet til Holstebro, men et hurtig tjek med tlfpigen bekræftede at jo det var HENDE!!! Jeg bøjer mig i støvet for mine ærede brødre i København, som har skrevet disse positive raporter https://www.eroguide.dk/forum/topic/41017-carla-for-vildt/  for uden disse ville jeg ikke have bestilt tid da de udenlandske vi ellers har i området gerne er lidt trætte i betrækket. Carla viste sig at være alt andet end træt og billederne er ægte - fortsættelse følger... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Carla havde en nærmest fitte-kort lille kjole på da hun åbnede døren og gav sig straks til at gnide mig i skridtet - lagde straks en tusse for en halv time og hun sank på knæ og pillede pikken ud af bukserne mens hun slikkede sig lystens om munden - jeg slaps straks og glad 400 ekstra for mega, og så tømte hun mig lige ned i halsen. Straks fik hun pillet tøjet af mig og gnubbede og gned hendes patter op og ned af mig mens hun sagde titty fuck og jeg er jo en gentleman så adlød selvfølgelig ordren, derefter satte hun sig over mit ansigt der var dømt slik af lækker pikant ungpige fitte, safterne begyndte og drøvle og hun gav sig til at sutte kæppen, fik gummi på og red hende godt og længe, troede ikke jeg ku igen men så hev hun gummiet af og tog grenen helt ned i halsen, sprøjtet og hun sank med et liderlig blik i øjnenen. på vej ud af døren ville hun ha mere pussy fuck men havde sku ikke flere kontanter, slap så 500 mere på mobilepay og knaldede hende mens hun stod bøjet hen over spisebordet og hun sukkede og fitten blev mere og mere våd og glat efter 20 min kom jeg 3 gang og var total færdigmalket 

Eneste minus er at hun kun er 21 og jeg mest går efter dem over 30, ser jeg bort fra dette var hun årets bedste knald 

 

Joret. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun var i Holstebro igår

jeg var forbi hende....og ja hun er god....men så er hun ikke bedre.....

Jeg var forbi hende i Onsdags og mener præcist det samme som dig... Hun var god, men jeg har fået det bedre andre steder !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...