Hop til indhold
Dejlige Sisse

sugardaters.dk og profilbilleder

Recommended Posts

Jeg savner sommetider at være på vagt... og jeg savner sgu også pengene... 

Så jeg tænkte at jeg ville oprette en profil på sugardaters.dk og se hvad det bragte med mig og tage det som det kommer. Men opdager til min rædsel at de kræver profilbillede med ansigt... Som gammel gp'er er dette bare no go i min verden. Jeg vil ikke have mit ansigt smidt ud i æteren i den forbindelse. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på de andre piger der inde... ligger de virkelig billeder af denne karakter på.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

ligger de virkelig billeder af denne karakter på.  

Ja og nej.

Nogle har ikke profilbillede på (har så måske "private" billeder, som de skal lukke op for at den enkelte sugardad kan se dem)

Nogle har billede på med ansigt (faktisk langt de fleste med profilbillede i dag - det har ændret sig lidt)

En sjov feature ved deres billedhosting er, at nogle lægger et billede på, som automatisk bliver beskåret - så man måske ikke kan se ansigtet, selvom det egentlig er der. (Men hvis man som bruger er lidt fiks på fingrene kan man godt se hele billedet (og dermed ansigtet). Vær derfor også opmærksom på "størrelsen" hvis du ikke vil have man skal kunne se hver hudpore ... Man kan nemlig godt få vist billederne i den fulde opløsning de er lagt op i.

 

Eksempelvis er billedet på denne profil reelt i størrelsen 1515 x 529 pixels og viser en kvinde med luft over hovedet og beskåret midt på låret. Men når man umiddelbart ser profilen, ser det således ud:

Så det er en måde man kan få billede godkendt på, men hvor man ikke kan se ansigtet (umiddelbart).

OBS: Lad være med at skrive til mig og spørge, hvordan man ser hele billedet - jeg ignorerer det.

 

sd-ex.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og nej.

Nogle har ikke profilbillede på (har så måske "private" billeder, som de skal lukke op for at den enkelte sugardad kan se dem)

Nogle har billede på med ansigt (faktisk langt de fleste med profilbillede i dag - det har ændret sig lidt)

En sjov feature ved deres billedhosting er, at nogle lægger et billede på, som automatisk bliver beskåret - så man måske ikke kan se ansigtet, selvom det egentlig er der. (Men hvis man som bruger er lidt fiks på fingrene kan man godt se hele billedet (og dermed ansigtet). Vær derfor også opmærksom på "størrelsen" hvis du ikke vil have man skal kunne se hver hudpore ... Man kan nemlig godt få vist billederne i den fulde opløsning de er lagt op i.

 

Eksempelvis er billedet på denne profil reelt i størrelsen 1515 x 529 pixels og viser en kvinde med luft over hovedet og beskåret midt på låret. Men når man umiddelbart ser profilen, ser det således ud:

Så det er en måde man kan få billede godkendt på, men hvor man ikke kan se ansigtet (umiddelbart).

OBS: Lad være med at skrive til mig og spørge, hvordan man ser hele billedet - jeg ignorerer det.

 

sd-ex.JPG

Meget imødekommende positur.....NOT!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Meget imødekommende positur.....NOT!

Lidt ligesom SF's valgplakater ... I helheden afskrækker posituren slet ikke nok. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...