Hop til indhold

Recommended Posts

Hvornår er der mon ophørsudsalg i Brylle og åbningstilbud på Rugårdsvej :-)

Skide være med ophørsudsalg og åbningstilbud

respekt til Susie og Patty at de giver forretningen endnu et nøk op af...

brylle var en kende svært tilgangelig for folk uden bil 

men midt i Odense ka de 2 stjerner og deres hold sagtens blive ypperligt !

Jeg glæder mig og følger som stamgæst med til Odense og vil da gøre mit til de får en god start !

godt gået Susie ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skide være med ophørsudsalg og åbningstilbud

respekt til Susie og Patty at de giver forretningen endnu et nøk op af...

brylle var en kende svært tilgangelig for folk uden bil 

men midt i Odense ka de 2 stjerner og deres hold sagtens blive ypperligt !

Jeg glæder mig og følger som stamgæst med til Odense og vil da gøre mit til de får en god start !

godt gået Susie ;-)

det var nu også ment lidt i sjov. Come on

 

men bortset fra det, var jeg forbi Rugårdsvej forleden dag, der bor åbenbart nogen på 1.sal og kælderen står stadig til leje, så hvis Brylle flytter ind i stue etagen, er der store chancer for at møde andre ved indgangen :-(

hvis andre har andet info, kom endeligt med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Absolut, Monaco, helt klart et af de gode steder hvor man altid er sikker på at få noget for pengene .   På nær lige den spanske massage pige, der var jeg uheldig, ved ikke om hun stadig er der ?.

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Absolut, Monaco, helt klart et af de gode steder hvor man altid er sikker på at få noget for pengene .   På nær lige den spanske massage pige, der var jeg uheldig, ved ikke om hun stadig er der ?.

 

VH

Helt enig

Susie og patty skulle helt sikkert have bedre øje for piger hvad angår hende

og til dels hende rhisa også

susie og patty er dygtige og kan deres mertie 

men hvis de ansætter 2-4 nye og dygtige piger og får shinet stedet lidt om så kan det blive en metropol i odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var nu også ment lidt i sjov. Come on

 

men bortset fra det, var jeg forbi Rugårdsvej forleden dag, der bor åbenbart nogen på 1.sal og kælderen står stadig til leje, så hvis Brylle flytter ind i stue etagen, er der store chancer for at møde andre ved indgangen :-(

hvis andre har andet info, kom endeligt med det.

Der bor også nogen på 2. sal ;-)

Medmindre det er nogen man kender kan jeg ikke se det store problem i det. Men indgangen kunne da godt være mere diskret. Heldigvis behøver man ikke at parkere lige foran huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke noget problemer.  Vi har også vores egen indgang som i behov ikke mødes med noget.  

Kælderen er til lej men det depot rum,eller opopbevare rum.  

Hvis det var mig som være gæste at kommer på besøge,  Vil det være dejlige at have noget bor om på,  Det ligesom jeg bor selv og ikke være bang bare fordi jeg besøge massage klinik.  

PS.  Vi har nye sød thai pige og meget dygtig fra Kbh,  hun er 30 års fra Thailand.  Bestille en tid hos hende i forvejen.  Hun hedder Munin. 

Velkommen til vores nye hjem.  

Mvh.  Suisi og selskabet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. parkering. Her er hvad de skriver under nyhed på deres hjemmeside:

"Vi har masser af gratis parkeringspladser både lige foran butik eller på parkeringsplads ved Fakta.

Hvis man skulle ønske det har vi også to private parkeringspladser på parkeringsplads bag ved banken (indkørsel fra Sagavej). Det er vores parkering de to pladser tættest på butikken."

Så mon ikke det skulle være muligt at finde en egnet plads? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...