Hop til indhold
Olivia Star

Gigolo søges

Recommended Posts

Hej alle sammen jeg søger en fyr der vil være frisk på en trekant med mig og min kæreste mod betaling til dig.

der vil være tale om en hel nat. til at starte med skal du nok være lidt passiv da min kæreste har et par dårlige oplevelser med tidligere kærester i bagagen. så det er meget vigtigt at tingene går efter hans tempo og at fokus primært skal være på ham og mig. du vil dybest set være et par ekstra hænder på mig.

hvis jobbet går godt kan det til gengæld føre til flere. Og efterhånden som han får det bedre med det, kan det blive mere avanceret :)

Redigeret af Olivia Star
manglende ord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Olivia

det lyder da egentlig ret interessant;-) 

Hvor er det henne af i Jylland? Og var der et tidspunkt du havde tænkt? Du kan jo eventuelt sende mig en pm, så kan vi snakke lidt mere om det:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

En skam det skal være om natten. Havde det været i dagstimerne, kunne vi sagtens finde ud af noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej alle sammen, min kæreste er netop blevet indlagt og skal opereres så vi er nødt til at udskyde det på ubestemt tid :(

tak for alle de søde beskeder, de er vel modtaget og jeg skal nok vende tilbage til jer når tingene er overstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...