Hop til indhold

Sex i samme rum på bordel

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en idé som jeg vil høre om der er nogen med på. Jeg har et par gange snakket med et par piger på diverse bordeller om muligheden for at man kommer 2 mand, og går med hver sin pige ind i samme rum. Det vil sige at man har hver sin pige, men er sammen med dem lige ved siden af hinanden. Det koster ikke ekstra hvis man ikke bytter pige undervejs, ihvertfald ikke hos de piger jeg har snakket med.

Er der nogen der er friske på den idé? Jeg bor på Sjælland og har relativt nemt ved at komme til bordellerne i Rødovre...

Skrevet

Lyder som en fræk ide, men hvilke piger har du med på iden? 

Skrevet
  • Author

Jeg har tidligere snakket med Marlene fra mon-cherie om det, og hun var med på den. Jeg har det relativt godt sammen med hende så det ville være optimalt hvis jeg fandt en gut der var med på at være sammen med den anden pige på hendes vagt...

Skrevet

Hvis Sarah Maria kunne være med på den, så er jeg nok til at lokkes med :-)

Skrevet

Skriv endelig en anmeldelse! 

Marlene og Emma I samme rum mens man ser den anden blive gennemkn***.. Det kunne være et hit.

Passer desværre ikke med mit skema så jeg må nøjes med jeres fortælling.

Skrevet

Hvis Sarah Maria kunne være med på den, så er jeg nok til at lokkes med :-)

uhh..Tænkte først på hende vejrpigen

http://www.billedbladet.dk/sites/billedbladet.dk/files/styles/landscape_16-9_8grid/public/media/article/saramaria.jpg?itok=lKucxMGE

.....men den "ægte" Sara Maria er nok også et besøg værd..

Redigeret af ppd

Skrevet

Ja bestemt, hvis man er til lidt Extre på side bendene og lidt barm :-)

Skrevet

Jydskfyr. Du blev helt tavs, eller er du gået i forhandlinger? 

Skrevet
  • Author

Næh, men det er pt lige lidt svært at finde nogen hvor både ønsker til piger og skema passer sammen med mine... :)

Så hvis der er nogen der er klar på Emma og Marlene hos mon-cherie imorgen i dagtimerne, så sig endelig til :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.