Hop til indhold

Thai massage Randersvej 7 Århus

Featured Replies

Skrevet

Aften var her den anden aften

Thai Kropsmassage
Randersvej 7 8200 Aarhus N
Tlf. 86 16 99 54

Blev modtaget af en frodig smilende kvinde. Mens jeg blev vidst ind i klinikken åbnede mama lige døre udefra badeværelset splitternøgen og hilste på. 8-)

Blev anvist okay rum og massagen gik igang. Egentlig en god massage med masser af lir, alt er muligt der. Damen der masserede mig hed Mimi og var en lattermild kone.  Fik tilbudt alt men takkede nej tak på trods af hun havde fat i banditten på den fede måde.  Hun er en frodig dame med let til latter. Hun tilbød også 2 piger på en gang. :-P  den havde jeg ikke regnet med.

Da der skulle betales havde jeg glemt pengene i bilen men det tog hun med et stort smil. Fik hentet penge og afregnet og i samme vending fik hende fra badet fortalt mig at der også er en ung pige tilknyttet stedet. Så mon ikke at jeg skal forbi en anden gang. 

Alt ialt en god massage takket være Mimi og hendes glade væsen.

der er ok bad og rent i klinikken.

venligst 8000 

Redigeret af 8000

• 2 weeks later...
Skrevet

Hejsa.

Jeg har været der et par gange, fik først den gode massage af Mimi, og 8000 beskrivelse passer ganske godt. Men som 8000 valgte jeg kun massage også, men den var også god.

fik dog ikke bad.

Senere prøvede jeg den unge pige, hun var vel ca. 25 - 30, god krop og talte ganske lidt dansk.

Massagen var god, og jeg tog en gang HJ, hvilket var udmærket da jeg fik mulighed for berøring hvor jeg ville.

Desværre virkede hendes ur ikke, så det var overstået på ca. 40 min. og jeg var ude af døren igen. men ellers god massage, det jeg fik :-)

Jeg syntes pigen var lidt for mekanisk i massagen og HJ, så hvis jeg skal have massage skal det være af Mimi.

Priserne var som sædvane.

fare for gentagelse ja, det vil jeg sige på massagedelen.

om jeg skal have mere end massage det ved jeg ikke rigtig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.