Hop til indhold

Recommended Posts

Vil da som ny også gerne bidrage med en anmeldelse

Jeg havde gået et stykke tid med en smule smerter i ryggen, så jeg besluttede at ligge vejen forbi Bangkok Massage da det ligger i nærhed af mig.

Ankom ved 19 tiden, og blev modtaget af en lidt ældre thai, blev vist op på 1. sal og ind i et ganske rummeligt værelse, bestilte 1 times olie til 400 kr.

Efter betalingen gik hun ud et kort øjeblik mens jeg klædte mig af, og da hun kom tilbage stod jeg klar, men fik at vide under drengene også skulle af, så

stillede hun æggeturet, og gik i gang, først på ryggen, skuldre og nakke, så benene, og faktisk uden de normale berøringer, hvilket jeg syntes var rart,

så om på ryggen, og her kom spørgsmålet så, om jeg ønskede mere en massage, HJ 300, BJ 500, jeg valgte det sidste, på med gummi (stort plus hos mig )

og efter små 10 min. kunne massagen så fortsætte. Efter en time og 10 min. stod jeg uden i gården igen, glad og tilfreds, kommer jeg igen, helt sikkert.

Vurdering af stedet : et stort 9 tal, massagen et stort 8 tal, BJ et stort 8 tal, og pigen 8, har efter følgende mødt hende flere gange på stationen i min by, hvor vi har udvekslet

blikke og smil til hinanden.

Håber i kan bruge min anmeldelse til noget, vil i hvert fald gerne anbefale stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Bangkok er også mit favorit sted, der bliver man altid behandlet pænt... og der er altid rent og pænt, og pigerne er søde..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Bangkok er også mit favorit sted, der bliver man altid behandlet pænt... og der er altid rent og pænt, og pigerne er søde..

Jeg kom der en del for et par år siden. Ingen tvivl om, at det var et af de bedre steder. Rart at se, at det stadig gælder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde læst mange gode anmeldelser af Bangkok så jeg besluttet mig for at prøve det også.

Fandt en stor parkeringsplads 2-3 minutter gå afstand derfra og betalte 10 kr. for 1 times parkering.

Indgangen ligger i en baggård så det er diskret.

Jeg blev mødt af en smadder sød pige som hedder Mina. Jeg blev tilbudt at benytte badeværelset inden vi gik ovenpå. Stedet var meget rent og virkelig flot indrettet med orientalsk kunst.

Jeg betalte for 1 times thai massage til 400 kr. og jeg blev så tilbudt en flaske vand som Mina hentet mens jeg klædte mig af.

Nu har jeg har haft meget fysisk tungt arbejde de sidste 2 uger så jeg var godt øm over hele kroppen. Mina var god til at give massage og koncentrerer sig om de områder omkring min skulder som var mest tiltrængt. Massagen var virkelig god og hun gik i dybden.

På et tidspunkt strejfer hendes hænder mine mere følsomme dele og jeg giver udtryk for at det kunne jeg rigtig godt lide og vi aftalte en handjob som afslutning.

Men der var ikke så meget kontakt med lillemanden efter det så da jeg vendte mig om så var der ikke så meget liv i den. Normalt er jeg meget tændt når jeg vender mig om, siden at der undervejs er blevet rørt til den under hele massagen, men det var ikke tilfældet her.

Jeg fik massage i mine armene da jeg lå på ryggen, mens vi kiggede hinanden dybt i øjnene, og jeg fortalte hende hvor smuk hun var og roste hende meget. Det kunne Mina godt lige da hun spurgte om ikke jeg ville hjælpe hende af med hendes kjole og fik frihed til at lege noget mere med hende. Hun havde en rigtig pæn krop og nogen dejlige faste babser :)  Der kom hurtigt liv i mig :)

Det var virkelig et stort plus i min bog og hun er tilgivet for ikke at holde liv i lillemanden under massagen da de sidste 20 minutter af vores tid sammen var så skønt.

Mit eneste minus er at jeg ikke blev tilbudt et bad efter. Hun havde en balje vand og klude til at tørre mig af, men jeg kan nu godt lige at få et bad efterfølgende da jeg skal sidde i bil og man dufter godt af babyolie. Jeg kunne selvfølgelig også bare have spurgt om det selv, men jeg vil som gæst ikke bede om for meget. Der er jeg nok for høflig.

En mere direkte person ville nok ikke have nogen minusser.

Overordnet set så synes jeg Mina var rigtig dygtig til massagen og hendes afslutning var også rigtig rigtig godt. Hun gik above and beyond for at gøre mig glad, og det blev jeg :)

Jeg aftalte at jeg ville komme igen i næste uge og jeg glæder mig allerede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal måske lige nævne priser osv.

Jeg betalte 400 kr. for massage og +400 for handjob og at hun smed kjolen og jeg fik lov at røre.

Så 800 Kr. betalte jeg. Men det er ikke ensbetydende med at enhver kan få samme service.

Jeg gør altid mit for den pige jeg er sammen med også har det godt i mit selskab.

Man kommer langt med en pige ved at behandle hende godt så det er mit bedste råd til at få en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser ud til, at stedet er langtidsholdbart.

Jeg var der første gang i december '11 og kom der en del det følgende halve år, hvor Linda var der. Aldrig svigtende service, og jeg anmeldte også stedet flere gange på det nu hedengangne Gimel. Jeg har derfor altid med interesse læst anmeldelserne deroppe fra, når de med mellemrum er kommet dryppende.

Når man lige læser, hvordan Hvidovrevej 505 for Gud hvilken gang er gået i spåner, er det meget opmuntrende at læse om en continuerlig succes. 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så besøgte jeg stedet igen for et par dage siden. Jeg var indstillet på en fuld pakke til 1500 med Mina.

Men det var ikke Mina der åbnet, men i stedet en anden pige der hedder Nancy. Jeg nåede ikke at spørge om Mina før jeg blev vist op på første sal og jeg spurgte så om Mina var på arbejde i dag ?. Jeg fik at vide at det var hun men at hun ville behandle mig mindst lige så godt som Mina. Jeg ville ikke skuffe den søde Nancy så jeg sagde ok til Nancy.

Det skal også lige nævnes at Nancy var meget smilende og virkede til at hun meget gerne ville have mig, så det var svært at sige nej til den smukke pige :)

Jeg klædte mig af og ventede på Nancy som kom ind og smed tøjet og begyndte på en god massage.

Det var skønt med hende der gnubbede sig op af mig og fik mig meget tændt. Hun var også god til massage samtidigt med der blev ret sensual omkring lillemanden. Jeg havde nævnt at lidt body 2 body under massagen ville være skønt og det fik jeg :) Efter at mine skuldre fik en ordentlig omgang så var det ret dejligt med hendes babser der gnubbede sig op af mig. Hun var god til at bevæge hendes underliv på min krop under massagen.

Det var virkelig en god oplevelse.

Så vendte jeg mig om fik en dejlig BJ. Så blev der også til en god ride tur med hende øverst og dernæst med hende nederst. Jeg vil ikke gå i for mange detaljer omkring dette andet end at jeg var glad og tilfreds :)

Jeg blev vasket af med en klud og vand (et brusebad ville have været bedre) og så bad Nancy mig sætte mig op og satte sig op bag ved mig og gav mig extra massage i skuldre og nakke.

Alt i alt så synes jeg at Nancy var en rigtig sød pige der var god til at snakke engelsk, hun var god til at lytte til mine ønsker og fuldføre dem samtidigt med at hun var glad, smilende, god til at bruge sin krop og virkede til at nyde vores tid sammen.

Har besøgt stedet 2 gange nu og har været ret godt tilfreds med pigerne og deres service :)

Jeg kommer der igen når tiden og økonomien tillader det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...