Hop til indhold
Tyren13

Cat, Anny, Nanda i Randers - eller er de nødvendigt at skulle udenbys

Recommended Posts

Jeg synes jeg har haft lidt skuffende oplevelser i Randers på det seneste! Måske nogen kan komme med et godt bud. Jeg har været en del gange hos Cat med forskelligt held, nogle gange er det helt forrygende andre gange kommer der en anden ind og fortsætter der hvor Cat slap og det med skiftende held! jeg synes jeg betaler pænt for en ydelse som man ikke kan være sikker på.

Det samme er tilfældet hos Anny på Mariagervej. Nanda er on and off hos Baangann massage, så det kan man heller ikke være sikker på

Så har jeg prøvet Vestergade og Søren Møllersgade for at blive pjasket til i olie og få en røverisk pris på et uengageret HJ som jeg begge steder takkede nej til.

Skal man virkelig til at køre til Hobro for at få en ordentlig fuldpakke?

Det var såmænd bare lidt frustrationer der skulle ud.

Hvad mener de mere erfarne her i forummet og indlæg fra newbees er også velkomne.

Husk at behandle pigerne pænt, de fortjener det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har fuldstændig samme oplevelse som dig af Randers i tiden.. ustabil og mindre motiverende.. og er nok hellere ikke den som lige køre til 50km eller til kbh for fordi den lille fyr har lyst til sex. og enig mht. pigerne. de fortjener det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog chancen idag, da jeg aligevel var i Randers.  Jeg besluttede mig for at besøge min gamle veninde Anny på mariagervej 68. Det kommer jeg aldrig til at glemme, hold nu op hvor var det godt. 

Jeg mødte min dejlige gamle veninde Anny,  jeg startede dog med hendes nye damer. 2 unge piger på ca. 30.  Tror lidt at de er ved at lære at give thaimassage.  Anny fortalte dem hele tiden hvordan de skulle gøre det, det tror jeg i hvert fald.  Jeg forstår ikke et klap alligevel.  Da der var gået en lille halv time spurgte Anny om jeg ville have mere, og selvfølgelig ville jeg det. Desværre viste det sig så kun at blive med Anny, da de 2 andre smuttede. Ved ikke helt hvad det er for noget. Anny fortalte så at de 2 piger ikke ville give andet end massage.  

Håber da så bare at det er i opstarten de ikke giver mere,  så er nu lidt forventlighedsfuld, fremfor mit næste besøg inden længe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes jeg har haft lidt skuffende oplevelser i Randers på det seneste! Måske nogen kan komme med et godt bud. Jeg har været en del gange hos Cat med forskelligt held, nogle gange er det helt forrygende andre gange kommer der en anden ind og fortsætter der hvor Cat slap og det med skiftende held! jeg synes jeg betaler pænt for en ydelse som man ikke kan være sikker på.

Det samme er tilfældet hos Anny på Mariagervej. Nanda er on and off hos Baangann massage, så det kan man heller ikke være sikker på

Så har jeg prøvet Vestergade og Søren Møllersgade for at blive pjasket til i olie og få en røverisk pris på et uengageret HJ som jeg begge steder takkede nej til.

Skal man virkelig til at køre til Hobro for at få en ordentlig fuldpakke?

Det var såmænd bare lidt frustrationer der skulle ud.

Hvad mener de mere erfarne her i forummet og indlæg fra newbees er også velkomne.

Husk at behandle pigerne pænt, de fortjener det!

hobro er faktisk ret ok. Bare en lang kører tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

hobro er faktisk ret ok. Bare en lang kører tur

Er du da  på løbehjul eller skateboard?

Redigeret af Bulder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er velkommen til at komme og besøge en ny cat her hos haderuppigerne  eller hampenpigerne  ;) 

Og hvor befinder Haderup pigerne sig, I Haderup vel, det er nok lidt langt selvom det lyder fristende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...