TommyHansen 2972 Skrevet 24. August, 2015 I lørdags faldt jeg over en annonce herinde, hvor en dejlig høj tøs (185 cm) anvendte ordet modelhøje eller modelhøjde i overskriften.Jeg fik desværre ikke fat i hendes navn, og trods ihærdig søgen ved hjælp af søgefunktionen på EG, så dukker den ikke op igen.Er der et behjertet menneske, som kan hjælpe mig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 24. August, 2015 Det er Janniehttps://www.eroguide.dk/forum/profile/23194-jannie/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 24. August, 2015 Det var et hurtigt svar. Tusind tak, Gammelnok. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 5. September, 2015 Smiler, er det mig du søger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 5. September, 2015 kører du ud i dag? Hejsa ørn,hvis du vil sende mig en privat besked, fremfor at skrive her under debatten, ville det være skønt knus J 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 5. September, 2015 Smiler, er det mig du søger Det var det, ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 5. September, 2015 Så må du jo sige til, hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg