Hop til indhold

Hvor blev de af?

Featured Replies

Skrevet

Det kan virke som at lede efter en nål i en høstak, og det føre sikkert ikke videre, men jeg bliver nød til at prøve. Tiden går, men jeg mener at det er cirka omkring fem år siden, at jeg besøgte et par som boede i en landejendom i Læsten, belliggende mellem Randers og Viborg, og som tilbød forskellige erotiske ydelser.

Jeg har aldrig tidligere eller sener for den sags skyld mødt et par, hvor jeg følte at det hele bare spillede. Desværre så var de pludselig væk og det har mig ikke været muligt at kontakte dem via det nummer jeg havde. Parret fortalte at de var temmelig aktive i svingermiljøet, så måske nogen skulle kende dem her? Parrets alder var medio / primo 40.

Skulle nogen her kende til dem og er de stadig aktive i gamet, så høre jeg gerne. Jeg beklager hvis denne efterlysning er havnet i den forkerte tråd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.