Hop til indhold
Morten_Nielsen

Tyrkisk, Arabisk, Iransk, Pakistansk eller Kurdisk pige?

Recommended Posts

Jeg er etnisk dansker med blå øjne og lyst hår, 27 år gammel, som simpelthen ikke kan stå for piger med mellemøstlig baggrund. Jeg er helt vild med piger derfra, med helt mørke brune eller sorte øjne, mørk i huden og sort hår.

Jeg ved mange enten ikke reklamerer med at de er fra den region, eller slet ikke er massagepiger da de er bange for at blive opdaget af familien og udstødt. Men der findes nogen ved jeg, hvordan kommer jeg i kontakt med dem?

Jeg er fuldstændig ligeglad med alderen, om pigen er 45 år eller 22 år betyder intet, disse piger er simpelthen bare ikke til at stå for. Jeg er sød og rar, og vil være utrolig diskret hvis nogen kan sætte mig kontakt med sådan en pige, eller hvis en pige ser dette opslå og kan smide en besked?

Venlig hilsen Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah .... der er jo Dalya fra Buddinge, som jævnligt anoncerer herinde, og som er anmeldt flere gange. Hun skulle være fra Iran.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, var der ikke noget med, at hun i virkeligheden er fra Polen? Eller husker jeg galt???

Nu kan man jo sagtens være fra Polen og alligevel have arabiske/mellemøstlige rødder eller indvandrerbaggrund. Jeg kender til eksempel en polak, der ser ud til at være afrikaner, idet hans far er fra Afrika og hans mor er fra Polen. Og da det vel sagtens er udseendet, Morten går efter, så...

I øvrigt kan jeg foreslå Dina på SexyClub, som så vidt jeg husker er fra ét af de mindre mellemøstlige lande med kystlinje ud til Middelhavet.

http://www.sexyclub.dk/girls/dina4/index.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Med fare for at være en smule udenfor det geografiske område... 

Da jeg var i Berlin og brugte http://www.kaufmich.com/  var der virkelig mange tyrkisk piger der annoncerede, måske en smuttur til Berlin kunne være aktuel...? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er etnisk dansker med blå øjne og lyst hår, 27 år gammel, som simpelthen ikke kan stå for piger med mellemøstlig baggrund. Jeg er helt vild med piger derfra, med helt mørke brune eller sorte øjne, mørk i huden og sort hår.

Jeg ved mange enten ikke reklamerer med at de er fra den region, eller slet ikke er massagepiger da de er bange for at blive opdaget af familien og udstødt. Men der findes nogen ved jeg, hvordan kommer jeg i kontakt med dem?

Jeg er fuldstændig ligeglad med alderen, om pigen er 45 år eller 22 år betyder intet, disse piger er simpelthen bare ikke til at stå for. Jeg er sød og rar, og vil være utrolig diskret hvis nogen kan sætte mig kontakt med sådan en pige, eller hvis en pige ser dette opslå og kan smide en besked?

Venlig hilsen Morten

http://www.sexyclub.dk/girls/anna6/index.php

Lille Anna fra SexyClub er i en eller anden grad af arabisk afstamning. Hun taler dansk som en indfødt. hun er en lille lækker tøs - nem at snakke med - nem at håndtere på madrassen. (Hun har fået farvet håret som på billederne).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun må om ikke andet, køre på en anden tidsregning end os andre, da hun skriver

"KOMMER TIL KOLDING MANDAG D.22 AUGUST."

For os andre, vil mandagen være den 24 August ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor siger man Dina når hun er ikke til etnisk folk

 OBS: Modtager kun skandinavisk-udseende gentlemen.

Ikke forstået.

Morten siger selv, at han er etnisk dansker - så det passer da meget godt.

Og det giver god mening for en etnisk arabisk/mellemøstlig pige at begrænse sig til skandinavisk udseende gentlemen, idet hun så (forhåbentlig, da) undgår at møde mennesker, som hun eventuelt kender fra sin egen familie/venskabskreds/kulturelle baggrund, hvilket ville kunne give problemer for hende.

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

 

http://www.sexyclub.dk/girls/anna6/index.php

Lille Anna fra SexyClub er i en eller anden grad af arabisk afstamning. Hun taler dansk som en indfødt. hun er en lille lækker tøs - nem at snakke med - nem at håndtere på madrassen. (Hun har fået farvet håret som på billederne).

tak for linket - hun ser dejlig og lille ud må man sige - kysser hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, tak for de mange anbefalinger, Dina virker som en lige efter min smag bedømt udfra billederne, og det passer helt i tråd med at hun er araber og derfor kun modtager skandinaviske mænd. Sådan er det vist oftest med disse piger, de vil for alt i verden undgå at ramme ind i onkler, fætre osv. som Spider også nævner her i tråden.

Mange gode bud, jeg ved ikke helt med dem som er halvt danske halvt mellemøstlige, tror jeg er mest til dem som er fuldblods mellemøstlige. Dalya's anmeldelser har jeg fundet frem, og hun virker også som en pige jeg gerne vil møde. Men de fleste beskriver hende til at være i midten af 40'erne, hvilket er ret frækt også, i det jeg kun er 27.

Så Dina og Dalya må være to rigtige gode bud, vil prøve at se om jeg ikke kan få mødt dem begge, det ser jeg frem til, kom endelig med flere anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mira fra PG på Finsensvej, kan jeg også kun give min varmeste anbefaling!!

Selvfølgelig ikke helt så ung som der står.

Vil tro hun er 33-35 år..men dejlig nem at tale med og så er hun rigtig go' til et fast greb..

Dina hos sexyclub har jeg også set mig lidt lun på...

Billederne virker dog næsten "Overnaturlige smukke"..slet ikke fra Photoshop?

 

Kunne være dejlig med en anmeldelse...Hvis jeg eller andre får råd.

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er den type efterlysninger som dukker op igen og igen. Ligesom "det bedste bjow job". Og jeg har da også bidraget i en anden tråd, men vil da gerne bidrage igen til en go' gammel traver. Prøv Coco hos Cassiopeia, hun er en arabisk skønhedsprincesse. Derudover er hun sød og har en naturlig glæde ved mandligt selskab. Det fornemmet man hurtigt. 

Mira hos PG er også sød og lækker. Dog er det nogle år siden, at jeg besøgte hende. Debuterende Anna hos Sexyclub kan også levere varen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tro at billederne af Dina er pudset lidt, som man normalt gør. Men kan stå helt inde for ægtheden af det du ser. Hun er en meget smuk pige. Det ville også være alene derfor jeg evt ville komme igen.  Men har oplevet mere varme og sødme andre steder, og det betyder altså mest for mig. 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har naturlige Mira hos Pussy Galores, Frederiksberg, fået flotte nye billeder på hendes profil:

http://www.pussygalores.dk

 

Nej, hun er nok et par år ældre end 24 år, men sød,100% dansk og yder ærlig og god service.

 

Det er så FORBANDET svært at find ægyptiske, mellemøstlige piger i branchen så pas godt på hende!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...