Hop til indhold

Recommended Posts

Foranlediget af en anden broders nogenlunde oplevelse af Sara tog jeg fat i tlf'en og fik bestilt en tid ( over sms ).. det gik fint. Hurtigt svar fra hende og en adresse på Vesterbro der var til at finde. Vel fremme ringede jeg op og efter lidt tøven lykkedes det Sara at få trykket på dørtlf så hoveddøren gik op.. Da frontdøren blev åbnet stod hun der.. i bikini.. og så præcis lige så flot ud som på billederne.. 

 

Aftalen var standard.. 30 min til den sædvanlige takts.. jeg havde også i sms gjort hende klart at jeg er aktiv og ikke passiv.. Vi sagde pænt goddag.. og efter betaling strøg hun i køkkenet og talte lidt i tlf.. helt ok..ikke mere end nogle minutter og jeg nåede at få afklædt den spæde drengekrop og lagt mig klar på sengen.. 

 

Hun kom ind og hev med det samme bikini underdelen ned og afslørede en pæn stor en af slagsen.. jeg mener faktisk ikke der er photoshoppet ret meget, hvis overhovedet, på hendes billeder.. 

 

Skal ikke gå i nærdetaljer men i det store hele en lækker halv time... på trods af jeg udtrykkeligt havde sagt jeg var aktiv undlod hun ikke at spørge, men accepterede også et nej.. 

 

Flot flot krop og med spejlvæg så gik det som det skulle.. :-)

 

Eneste minus er hun ikke er vild med at kysse, men måske en anden eller 3 gang kan løse op for det.. 

 

Hun er her en uge, så det skal jo være snart hvis det skal være.. 

 

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=5731&refid=859&lan=en-gb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...