Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa håber nogen kan hjælpe mig.. Søger trans eller shemale i Aalborg .. Vil gerne prøve at sutte en stor stiv pik og sluge spermen.. Har altid gået og drømt om det.. Nogen som ved om der er nogle amatører i sex klubber eller klinikker .. 

Skrevet
  • Author

Slet ik nogen som kan hjælpe mig ... 

Skrevet

Du er for øjeblikket nok nødt til at søge uden for Aalborg... men Danmark er jo heldigvis et lille land!

Redigeret af Shemale-eater

Skrevet

Hejsa håber nogen kan hjælpe mig.. Søger trans eller shemale i Aalborg .. Vil gerne prøve at sutte en stor stiv pik og sluge spermen.. Har altid gået og drømt om det.. Nogen som ved om der er nogle amatører i sex klubber eller klinikker .. 

Jeg kom sgu' lige til at tænke på dig, Brian, da jeg læste den her: Aline Granados - vi blandede hendes varme sperm i munden og sank.

Med tog og to busser kan turen fra Aalborg til Kjellerup klares på lige over 2 timer. Har du bil, tager det ca. den halve tid...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.