Brian62 50 Skrevet 22. August, 2015 Hejsa håber nogen kan hjælpe mig.. Søger trans eller shemale i Aalborg .. Vil gerne prøve at sutte en stor stiv pik og sluge spermen.. Har altid gået og drømt om det.. Nogen som ved om der er nogle amatører i sex klubber eller klinikker .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 50 Skrevet 23. August, 2015 Slet ik nogen som kan hjælpe mig ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 23. August, 2015 (edited) Du er for øjeblikket nok nødt til at søge uden for Aalborg... men Danmark er jo heldigvis et lille land! Redigeret 23. August, 2015 af Shemale-eater Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 23. August, 2015 Hejsa håber nogen kan hjælpe mig.. Søger trans eller shemale i Aalborg .. Vil gerne prøve at sutte en stor stiv pik og sluge spermen.. Har altid gået og drømt om det.. Nogen som ved om der er nogle amatører i sex klubber eller klinikker .. Jeg kom sgu' lige til at tænke på dig, Brian, da jeg læste den her: Aline Granados - vi blandede hendes varme sperm i munden og sank.Med tog og to busser kan turen fra Aalborg til Kjellerup klares på lige over 2 timer. Har du bil, tager det ca. den halve tid... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg