Hop til indhold
onkelanders

Sølvgade 92 - Apple mere end godkendt

Recommended Posts

Hej alle i gode mennesker. Mange tak for alle de gode anmeldelser og advarsler. De har været en stor hjælp for mig. Nu er det på tide, at jeg selv kommer med et par erfaringer. 

Jeg besøgte forleden sølvgade 92 i en sen nattetime (gider ikke komme der i myldretiden) Har besøgt stedet et par gange før, og er gået derfra med et stort smil på læben hver gang, så forventninger var der nok af. Denne gang var det apple, der var på vagt , og hende har jeg kun flygtigt læst om. Ikke så megen snak eftersom hun jo hverken er skarp til dansk eller engelsk tale. Hun forstod dog hvad en half our betød, og det er jo mere end rigeligt sprogøre. 

Hurtigt vendte hun tilbage og afslørede en krop, der er over gennemsnittet - selv for en thai pige.  Hun fik stafetten og gik straks i gang med b2b. Skal lige siges, at jeg takkede nej til massagen. Lækker lækker pirringsmassage, der skabte god stemning i lokalet. Lidt kys og kæleri blev det også til, inden selve kongeetapen blev indledt. Desværre blev det en relativ kort fornøjelse, da selvkontrol i den grad var en mangelvare. Men god sex var det i hvert fald. 

Hele seancen varede 40 minutter, så kan bestemt kun være tilfreds. Når man som jeg er ret afklaret med, at det er sex, der vægtes højest (i hvert fald i dette tilfælde),  så er sølvgade og stedets piger bestemt en anbefaling værd. 1000 kroner blev givet godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...