Hop til indhold
Gæst

Siam Nørresundby

Recommended Posts

Gæst

En dag besluttede jeg mig for at tjekke det (mener jeg?) nyeste sted i Nørresundby ud, nærmere betegnet Siam Thai massage som ligger lige ved broen.

Jeg kommer ind og får at vide at der er optaget og jeg skal komme igen lidt senere. Jeg venter og vender tilbage efter lidt, men kan se at pigerne er i færd med at lukke ned og få en fyraftenssmøg. Æv... Jeg sætter mig ud i bilen og dropper mine planer.

 

En anden dag beslutter jeg mig for at booke en tid hen eftermiddagen, så jeg var sikker på ikke at få lignende problem.

 

Jeg ankommer til aftalt tid og fortæller at jeg har bestilt en massage per sms aftale. Der sidder 2 kvinder i 30'erne (ca.) og en ældre på  ca. 40 i en sofa og ser lidt forvirret på mig - spørger flere gange om jeg lige har ringet. Nå, efter lidt snak tager den ældste teten og byder mig ind i et nydeligt lokale med lukket dør, en bred massagemadras på gulvet samt en massagebriks og en stol i hjørnet. Herfra forløber tiden med en middel til hård massage. Hun snakker lidt og beder mig sige til hvis det skal være hårdere og blødere. Umiddelbart er hun mutter og har en snert af nordjysk dialekt. Der bliver dog ikke strejfet så meget og hele massagen går ikke rigtigt op i en højere enhed.

 

Da massagen er ovre spørger hun dog ind til hvad jeg kunne tænke mig... meget åbent. Jeg havde ikke den største liderlighed grundet aldersforskellen så jeg nøjedes med et handjob til 700, men jeg tænker der var mulighed for mere eller at få selskab af en af de yngre. De virkede dog så optegnede at jeg ikke tror jeg havde kunnet få det store ud af dem. 

Under hele massagen kunne man høre de 2 sidde og se noget thai tv eller film udover musikken, hvilket var lidt distraherende. Derudover kom der flere kunder forbi, som de åbenbart ikke selv kunne kommunikere med, hvorfor mutter måtte forlade mig. Hun undskyldte dog dette og gjorde også sit for at HJ gav bonus i sidste ende.

 

alt i alt en lidt blandet fornøjelse...

Stedet: 8

Pigerne 6.5

Massage: 7

Sexfactor: 5.5

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...