Hop til indhold
Huxflux

Daniella. Super oplevelse!

Recommended Posts

Hej, så prøver jeg at skrive min første anmeldelse af en super oplevelse fra juni.

Havde i et godt stykke tid kigget på Daniella´s annonce og synes hun lød rigtig spændende. Havde i noget tid leget lidt med tanken om om at prøve golden shower og besluttede mig for en dag, at nu skulle det være. Jeg ringede til Daniella, hun lød rigtig sød og vi fik lavet en aftale til lidt senere på aftenen på 30 og med golden shower. Efter lidt tid fik jeg en sms fra hende, at det nok ville komme til at knibe lidt med at nå med at få drukket nok til det vi skulle prøve. Synes det var rigtig pænt af hende at lige skrive det så man ikke kører forgæves, vi aftalte så at gøre det den næste aften så jeg kunne få hele oplevelsen. Spurgte i samme omgang om det også var muligt at lege med hendes fødder også, da det er en ting jeg tænder utrolig meget på og det var det. 

Da dagen/aftenen kom fik jeg en besked med adressen og mødte op, et dejligt diskret sted. Kunne næsten ikke være bedre, men det blev det. Døren blev åbnet og der stod en rigtig flot pige med en lækker krop, kanon tænkte jeg. Turen gik op af trappen uden at falde over det første trin ;) Hun er meget sød og nem at snakke med, man føler sig hurtigt tilpas, vi fik overstået det økonomiske og så røg tøjet af. Vi lagde os på sengen, snakkede, kyssede og kælede lidt ved hinanden. (kanon bryster) kyssede hende ned af maven, lige ned til hendes lille fine mis og lod tungen lege. Hun smagte godt og stønner dejlig frækt. Efter lidt tid smuttede vi ud på badeværelset, hun lagde et håndklæde ud på gulvet som jeg lagde mig på og hun satte sig over min mave, lænede sig ned over mig og kyssede. Kort efter kunne jeg mærke det løbe ned på min mave og hva der nu ellers er dernede :P En vildt fræk oplevelse, da det var ovre smuttede vi i et hurtigt bad imens vi snakkede om oplevelsen. Vi smed os i sengen igen, kyssede og legede lidt mere, fik gummi på drengen, satte mig imellem hendes ben og gled ligeså stille op i hende, dejlig følelse! Lange dejlige kys imens og det føles som om hun nyder det hun laver. Efter lidt tid lænede jeg mig tilbage, fik hendes ben på mine skuldre og langsomt i bund. Tog hendes ene fod (Flotte og velplejet fødder!) og lod min tunge lege med dem og så kunne jeg simpelthen ikke holde tilbage mere og kom oppe i hende. Bagefter nussede vi, snakkede og man føler ikke på nogen måder hun har travlt med at få en ud, hvilket var rart. Vi hoppede i tøjet og blev fulgt til døren og kørte hjem med et smil!

En helt kanon tur/ oplevelse og dejlig pige som jeg helt sikkert skal prøve igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

link

Kig dig omkring her på EG Så behøver du vist ikke mere Hr Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...