Hop til indhold
PolleFraSnave

Daniella - konkurrence 'banner'

Recommended Posts

Kære ledelse,

Når man som jeg oftest anvender eroguide fra min non iphone er det endog meget irriterende at Daniella konkurrencens 'banner' flyder rundt på den begrænsede plads der er på skærmen.

Kan der ikke gives mulighed for at slå det fra eller i det mindste for at lukke 'reklamen' permanent mens man browser?

Redigeret af PolleFraSnave
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tsk tsk tak - jeg har også problemer når jeg skal sende personlige beskeder til andre brugere, men fantastisk godt initiativ og skønt at få boosted lidt flere anmeldelser på herinde - det trænger vi til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad fanden er det for noget ?! :D

Det lilla banner dækker lige nøjagtigt "Send" knappen når jeg har oprettet en ny pm... men så slipper man jo for pm's med privat info :D:D 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der flyttet lidt rundt på knappen.

Nu ligger den til gengæld i vejen for scrolleren, når man laver nyt indlæg. ;) (Ikke sidens scroller, men indlæggets scroller).

 

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Nu ligger den til gengæld i vejen for scrolleren, når man laver nyt indlæg. ;) (Ikke sidens scroller, men indlæggets scroller).

 

Mvh,

/Gina.

Var der mere?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der mere?

 

Næh, så havde jeg ganske givet skrevet det i samme indlæg. 

Spørger du, fordi det er dig, der rykker rundt på ting og sager og bannere? Eller er dette bare to overflødige indlæg startende med din nedladende udtryksform? :)

 

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Næh, så havde jeg ganske givet skrevet det i samme indlæg. 

Spørger du, fordi det er dig, der rykker rundt på ting og sager og bannere? Eller er dette bare to overflødige indlæg startende med din nedladende udtryksform? :)

 

Mvh,

/Gina.

Næh, det var nu bare for sjov. Jeg gik ikke ud fra at tre små ord kunne opfattes som nedladende. Det må du undskylde.

 

Hvor er det andet overflødige indlæg som du omtaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...