Hop til indhold
Gæst

Jeg skal noget frækt.....

Recommended Posts

Gæst

Jeg ved ikke om det er det rette forum at komme med dette indlæg i, men kender du det...? Du skal noget top frækt som du glæder dig til, men kan ikke dele det med nogen, da du jo er tro ægtefælde fra mandag til søndag, eller i al fald gør dit ypperste for at fremstå sådan ;) Hvad gør man så?

Jeg har en aftale en dag i næste uge og jeg er så spændt at jeg har lyst til at dele den med gud og hver mand-det skulle da lige være med undtagelse af MIN mand ;)

Jeg har af flere omgange forsøgt at få mine fantasier udlevet og med stor succes og med generøs hjælp fra en håndfuld ret så dejlige mænd.... Tak for Jer !! Indtil pludselig  en af dem skrev til mig og foreslog et scenarie, jeg godt nok havde tænkt på, men som lå lidt længere nede i køen af frække begivenheder. Efter at have mailet frem og tilbage og fundet ud af detaljerne omkring vores møde, kom det i stand og nu håber jeg at alt det flasker sig...Jeg kan nemlig næsten ikke vente!

Her er hvad der skal ske : 

Jeg skal komme ind på en cafe, bestille mig noget at drikke og helt "tilfældigt" sætte mig ved det bord han nu engang har udvalgt. Jeg er i nederdel uden trusser forstås og sætter mig ved siden af ham. Jeg lader stille hånden glide over hans pik og tager derefter hans hånd og fører den op imellem mine ben, hvor han formentlig mødes af en våd kneppeklar mis ...Vi rører lidt og herefter går jeg på toilettet og han følger trop med sin bule i buksen og så går det bare løs...hed sex på cafeens wc, hvorefter jeg knapper op, retter på tøjet og forlader wc og cafe ;)

Hvem ved, måske der kommer en lille anmeldelse af det her på EG ;) og jeg er sikker på at det nok ikke bliver sidste gang den slags sker...

Andre der har spændende planer ???? :)

Hav en skøn weekend!

Naja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den der med at jeg er på indkøb i Bilka, kikker lidt på lingerie, da jeg hører en dame, der kommer gående på høje hæle, får lidt øjenkontakt over en reol, går lidt omkring, tæt forbi og opfanger lige en spændende parfume, går måske forbi en gang til og lader lige hånden stryge sådan lidt tilfældigt over hendes popo, vi smiler lidt til hinanden og hun følger efter mig, vi betaler hver for sig - evt. ved den samme kasse og har lidt mere øjenkontakt, jeg venter og ser at hun følger efter mig ud på toilettet ved cafeteriat, hvor vi har lidt mere intim kontakt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den der med at jeg er på indkøb i Bilka, kikker lidt på lingerie, da jeg hører en dame, der kommer gående på høje hæle, får lidt øjenkontakt over en reol, går lidt omkring, tæt forbi og opfanger lige en spændende parfume, går måske forbi en gang til og lader lige hånden stryge sådan lidt tilfældigt over hendes popo, vi smiler lidt til hinanden og hun følger efter mig, vi betaler hver for sig - evt. ved den samme kasse og har lidt mere øjenkontakt, jeg venter og ser at hun følger efter mig ud på toilettet ved cafeteriat, hvor vi har lidt mere intim kontakt :)

https://annoncelight.dk/showad/190542

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg på sex-ferie... hvilket vil sige jeg får udlevet min fetish med mange forskellige partnere...  men jeg ved godt nok hvad jeg skal når jeg kommer hjem til min mand om 14 dage :):) 

Så skal jeg forføre ham i biografens handicaptoilet, på vores yndlingsrestaurant i garderoben, i Bilkas prøverum, i dyrehaven, give ham blowjobs en masse i bilen.... kort sagt - han skal malkes for vildt når jeg kommer hjem... 

og jeg har ikke tænkt mig at begrænse mig til weekenden :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...