Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude,

Nogen der har været der for nyligt eller nogensinde der kan give et par ideer hvordan man skal gribe et besøg an.. :) her tænker jeg på hvad der er af muligheder , kan se de har B2B i spa? er tøsen nøgen og hvordan er pigerne der generelt? unge og smukke eller gl. og grimme.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kommer der ikke mere. Du skal ikke lade dig lokke af de kønne unge piger, som de bruger som modeller på deres hjemmeside. De arbejder ikke på klinikken. 

Lad være med at tro, at de vil give dig en fantastisk oplevelse. Så naiv må du ikke være. De vil have så mange af dine penge som muligt uden at levere de aftalte ydelser.

tag hellere på Siam Elephant i Kbh. Der er der unge kønne piger, som også giver B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jow da. Kan kun anbefale stedet. Rigtig god massage, flot sted og nogle søde piger.

Jeg selv er ikke til den fulde pakke, så ved ikke om det er muligt.

Mht SPA, er jeg sikker på du kan få det som du vil have det !!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sidste uge og kan kun anbefale stedet...søde piger (alder?? 25-30 år), god service, top B2B, noget af det frækkeste jeg har prøvet længe, så der er sket noget siden Moviego var der sidst, eneste minus er lige sproget, det har de ikke hel styr på, men de prøver og kunne nogle få danske ord, men hvad gør det, når det er deres krop der skal gøre arbejdet.. :) fik B2B og en HJ, fik tilbud BJ, men efter en time med en nøgen pige over det hele, så ville de 30 sek. være spild.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...