Hop til indhold

Erferinger med hende her?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen dr har besøgt denne "studine"?

https://annoncelight.dk/showad/190516

Skrevet

Yeps hun er real og super sød, sutter som en drøm og knepper for vildt. Har besøgt henne et par gange og kommer gerne igen. Super pige - pas på henne

ps det ER henne på billederne

Redigeret af jonasn

Skrevet

Har også mødt Lotte. Nåede ikke andet end det megafranske, da kemien ikke rigtigt rakte til at fortsætte efterfølgende. Jeg er ikke så meget den type der straks tager styring - især ikke ved første møde - og det synes jeg heller ikke Lotte var (med mig) - mere afventende. Har læst et par andre anmeldelser, der siger tilsvarende. Men jeg tror sagtens det kan blive en bedre oplevelse med en mere "selvsikker kunde" (som jonasn måske er/var?). Vil blot tilføje, at jeg af en eller anden grund (delvist andre billeder end nu?) havde fået indtryk af, at Lottes bryster var økologiske. Det er de ikke (men flotte). 

Skrevet

Hej, annoncen er væk. Kan nogle evt kopi gammel annoncen tekst og sætte her ?:) 

Skrevet

Sød flot pige, men ikke imponeret over fransk. For meget tand og gane.

Skrevet

Hmmm, ingen billeder på den "gamle" annonce :-(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.