Hop til indhold
Guest Randers43

Sexy Nikole

Recommended Posts

Guest chris 60

Hehe, drenge. En virkelig flot pige. Undrer mig osse over, at der stort set ingen anmeldelser er af hende. Har en aftale med hende i Fredericia på fredag - det bliver spændende! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
chris 60 skrev, for 11 timer siden:

Hehe, drenge. En virkelig flot pige. Undrer mig osse over, at der stort set ingen anmeldelser er af hende. Har en aftale med hende i Fredericia på fredag - det bliver spændende! ;-) 

Og så ligger hun bestemt ikke i den dyre ende for en time har jeg erfaret! !500 er sgu okay! ;-)  Bliver formentlig en go' "lillenytårsaften"! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Life2802 skrev, den 26/12/2016 at 00:30:

Få bare kontakt til hende

Hun er sød og naturlig

fotos ægte!

 

Jeg er osse overbevist om, at fotos er ægte. Hun har det sidste års tid skiftet dem med jævne mellemrum. Man kan altid genkende hende, og navnet har hele tiden været det samme. Har "luret" en del på hende et årstid, men førhen var hun i Holsted, og det er sgu lidt langt at rejse fra Randers for at få sex. Men nu i Fredericia, det er overkommelig med lidt over en time. Det gider jeg godt. Sød at sms'e med endda.Har allerede fået gadenavnet der, selvom det først er på fredag. Men hun bad mig udtrykkeligt om ikke at offentliggøre det, så det gør jeg naturligvis ikke. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 7 timer siden:

Jeg er osse overbevist om, at fotos er ægte. Hun har det sidste års tid skiftet dem med jævne mellemrum. Man kan altid genkende hende, og navnet har hele tiden været det samme. Har "luret" en del på hende et årstid, men førhen var hun i Holsted, og det er sgu lidt langt at rejse fra Randers for at få sex. Men nu i Fredericia, det er overkommelig med lidt over en time. Det gider jeg godt. Sød at sms'e med endda.Har allerede fået gadenavnet der, selvom det først er på fredag. Men hun bad mig udtrykkeligt om ikke at offentliggøre det, så det gør jeg naturligvis ikke. ;-) 

Super , fortæl da hvordan det gik :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Life2802 skrev, for 29 minutter siden:

Super , fortæl da hvordan det gik :-))

Ja, efter fredag! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Life2802 skrev, for 26 minutter siden:

Hvordan gik det m 1 time?

hvordan var det for dig ?

 

godt nytår 

Bare nu ikke , at han blev nødt til at aflyse - det er vist sket før ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Life2802 skrev, 1 time siden:

Hvordan gik det m 1 time?

hvordan var det for dig ?

 

godt nytår 

Selv godt nytår. :-) 

Hoppede fra, da jeg har sovet dårligt en hel uge og ikke havde lyst til noget overhovedet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den 25/12/2016 at 17:11:

Og så ligger hun bestemt ikke i den dyre ende for en time har jeg erfaret! !500 er sgu okay! ;-)  Bliver formentlig en go' "lillenytårsaften"! :-) 

500 for en time?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Pollerik skrev, den 31/12/2016 at 15:36:

Ja, han laver 10 aftaler om ugen. Og hvad sker? Intet.

Nånå - det er vist en "sandhed med modifikationer"! Ro på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...