Hop til indhold
Dinosdk69

Claudia - Cassiopeiastars

Recommended Posts

Hej

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal begynde på denne... I kender nok situationen.... Man ringer på en klokke et sted, hvor man ikke burde være... I hvert fald ikke på det tidspunkt på aftenen.... enten burde man stadig være med vennerne på vej i byen... på vej på stripbar... eller lignende.... Men nogen gange sker det... Man kommer væk fra vennerne... mere eller mindre bevidst. Og pludselig er der bare en ringeklokke imellem "gå hjem" eller "prøv noget nyt".

Sidste weekend stod den(!) på prøv noget nyt! Og det gjorde jeg så...  Stedet var cassiopeiastars på Østerbro--- min "garanti for en god oplevelse" var, da de efter min mening er reelle og opdaterede.... MEN! Der var et hick-up.... Jeg ringede til dem omkring kl 01.30, og fik at vide, at hvis jeg tog direkte forbi, ville er være ca en halv times ventetid... Det lød ok i min verden, så det gjorde jeg. Ankom.... ventede i køkkenet i ca 30 minutter.... avancerede til S/M lokalet og ventede i yderligere 35 minutter... og var efterhånden ret træt af situationen....  og i det hele taget bare træt!

Ind kom Claudia.... Whau... Al ventetiden værd.... Nøgleord: Smilende, Imødekommende, Venlig, Horny, sød, Horny, jeg kunne blive ved...Hun var / er bare dejlig!

Glemte jeg "intim"? Ja det gjorde jeg vist nok....

 

Så hvad er konklusionen? På en scala fra en til ti er hun en ren 10'er, og hvis man er i tvivl, så er det en anbefaling herfra!!!

 

/Dino 

 

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg

..Hmm..

Men udfra beskrivelsen..Hvorfor en ren 10'er?..Hvad gjorde hende 10'er?

Udseende?Hvorfor?

Kroppen? Hvorfor?

Væremåde? Maden hun flirtede på?

Hvorfor skal man så besøge Claudia fremfor f.eks.:

Candy?

Emma?

Jessica?

Sara?

Coco?

 

Bare nysgerrig, da der er rigtig, rigtig, rigtig mange piger der kæmper om vores penge..(og vores charme)

Del dette indlæg


Link til indlæg

..Hmm..

Men udfra beskrivelsen..Hvorfor en ren 10'er?..Hvad gjorde hende 10'er?

Udseende?Hvorfor?

Uskyldig blondine... Altid godt!

Kroppen? Hvorfor?

En ungdommelig skulptur!

Væremåde? Maden hun flirtede på?

I den grad!!

Hvorfor skal man så besøge Claudia fremfor f.eks.:

Candy?

Kender hende ikke...

Emma?

Kender hende ikke...

Jessica?

Kender hende ikke!

Sara?

Kender hende ikke!

Coco?

Kender hende ikke

 

 

Bare nysgerrig, da der er rigtig, rigtig, rigtig mange piger der kæmper om vores penge..(og vores charme)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal begynde på denne... I kender nok situationen.... Man ringer på en klokke et sted, hvor man ikke burde være... I hvert fald ikke på det tidspunkt på aftenen.... enten burde man stadig være med vennerne på vej i byen... på vej på stripbar... eller lignende.... Men nogen gange sker det... Man kommer væk fra vennerne... mere eller mindre bevidst. Og pludselig er der bare en ringeklokke imellem "gå hjem" eller "prøv noget nyt".

Sidste weekend stod den(!) på prøv noget nyt! Og det gjorde jeg så...  Stedet var cassiopeiastars på Østerbro--- min "garanti for en god oplevelse" var, da de efter min mening er reelle og opdaterede.... MEN! Der var et hick-up.... Jeg ringede til dem omkring kl 01.30, og fik at vide, at hvis jeg tog direkte forbi, ville er være ca en halv times ventetid... Det lød ok i min verden, så det gjorde jeg. Ankom.... ventede i køkkenet i ca 30 minutter.... avancerede til S/M lokalet og ventede i yderligere 35 minutter... og var efterhånden ret træt af situationen....  og i det hele taget bare træt!

Ind kom Claudia.... Whau... Al ventetiden værd.... Nøgleord: Smilende, Imødekommende, Venlig, Horny, sød, Horny, jeg kunne blive ved...Hun var / er bare dejlig!

Glemte jeg "intim"? Ja det gjorde jeg vist nok....

 

Så hvad er konklusionen? På en scala fra en til ti er hun en ren 10'er, og hvis man er i tvivl, så er det en anbefaling herfra!!!

 

/Dino 

 

Du yder hende ikke fuld retfærdighed - på en skala fra 1-10 er hun en ren 12'er efter min mening :-D

 

Hun er smuk, sød, beleven, og en ren vildkat, når det går løs...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...