Jakob.82 0 Skrevet 20. August, 2015 en der vil skrive til fitchick for mig... Hun er vist kommet til at blokere mig ved en fejl:/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 20. August, 2015 eller også var det fordi du kun stiller spørgsmål uden at bidrage med noget;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9522 Skrevet 22. August, 2015 en der vil skrive til fitchick for mig... Hun er vist kommet til at blokere mig ved en fejl:/Hvad får dig til at tro det og hvorfor oprette en "anmeldelse"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brugernavn 74 Skrevet 22. August, 2015 Mon ikke hun bare har slettet sin profil?Jeg kan ihvertfald ikke finde nogen af det navn, og jeg har stort set lige oprettet mig .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9522 Skrevet 23. August, 2015 (edited) Mon ikke hun bare har slettet sin profil?Jeg kan ihvertfald ikke finde nogen af det navn, og jeg har stort set lige oprettet mig ..sugardaters.dk/show?alias=fitchickvirker kun hvis du er logget ind. Redigeret 23. August, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brugernavn 74 Skrevet 23. August, 2015 sugardaters.dk/show?alias=fitchickvirker kun hvis du er logget ind.Så kunne jeg finde hende .. Kan se, vi er lige gamle .. Måske det er derfor, jeg ikke kan finde hende i søgninger, hvis hun har et aldersfilter på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg