Hop til indhold
bipa

PP thaimassage, Thorvalsensgade i Aarhus

Recommended Posts

Har tidligere været dernede uden den store succes men nu er der kommet en ny ejer og de var 3 lækre thaipiger i dag! Jeg havde bestilt en times thaimassage for at tjekke pigerne ud men ligesom i fakta valgte jeg at blive lidt længere.

Hende som jeg havde var en skønhed. Gætter på hun var omkring de 30 år med store faste bryster. Hænder, mund og et underliv som helt sikkert vidste hvad det drejede sig om. En times god massage og så en fuldpakke med det hele - desværre på den halve tid - så måtte jeg sgu give op ;-) Kan helt klart anbefales!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Har tidligere været dernede uden den store succes men nu er der kommet en ny ejer og de var 3 lækre thaipiger i dag! Jeg havde bestilt en times thaimassage for at tjekke pigerne ud men ligesom i fakta valgte jeg at blive lidt længere.

Hende som jeg havde var en skønhed. Gætter på hun var omkring de 30 år med store faste bryster. Hænder, mund og et underliv som helt sikkert vidste hvad det drejede sig om. En times god massage og så en fuldpakke med det hele - desværre på den halve tid - så måtte jeg sgu give op ;-) Kan helt klart anbefales!

 

 hvad hed den dejlige skønhed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja........... Det  er et godt spørgsmål! Jeg må ærligt tilstå at det først faldt mig ind efterfølgende jeg var ude i min bil. MEN jeg lover dig, at jeg inden længe skal svare dig på spørgsmålet for jeg skal helt sikkert på besøg dernede igen :-) Så hav tålmodighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...