Hop til indhold
Guest Huaa Laan

En uventet oplevelse

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre ;-)

Her er beretningen om en eftermiddag, som tog en uventet drejning. Egentlig havde jeg aftalt et møde med Cream fra Mali på Chr. Kiers Plads, men på grund af ændret mødeaktivitet, kunne det alligevel ikke lade sig gøre at besøge hende. Lidt en skam, da hun rejser tilbage til Thailand om kort tid. Hun regner dog med at være tilbage i Aarhus til december, så det skal nok også blive en god jul i år :cool:

Men pludselig havde jeg noget fri tid mellem alle møderne og jeg forsøgte at kontakte N&N i Herluf Trollesgade, men ingen reaktion. Her er der ellers mulighed for at besøge Fah og Æ. Efter ejerens udsagn, skulle Fah være ligeså god som Gip, som rejste hjem i går. Der kommer i øvrigt en ny pige på mandag og efter ejerens oplysninger, skulle hun ligne Gip lidt. Så der er friske forsyninger til det umættelige klientel i smilets by. Tilbage til i eftermiddags. Da jeg ikke kunne komme i kontakt med N&N, forsøgte jeg Aroma, hvor Gif skulle være at finde igen. Heller ikke nogen respons på telefon her. Jeg valgte så bare at ringe på hos Aroma og blev lukket ind af en noget alderstung thaikvinde. Jeg spurgte efter Gif, men der kom kun mærkelige lyde ud af munden på denne kvinde. En ung pige lå og sov på sofaen og hun kom op i en fart og viste mig ind i et af rummene. Hun var i noget løsthængende tøj og lys er der jo ikke meget af på disse massagesteder, så jeg lagde ikke rigtig mærke til hende. Jeg kom hurtigt af klunset og lagde mig på briksen og pigen kom ind og begyndte en forbavsende god omgang massage. Hun fik fat de rigtige steder - og mine herrer, her mener jeg ikke noget mellem benene, men mine ømme muskler ;-)  Efter massage på bagsiden, blev jeg bedt om at vende mig. Hun fortalte mig, at hun hedder Som og ikke taler dansk, men en smule engelsk. Vendt om på ryggen, begyndte hun massage af mine ben. Da hun kom til lårene, stod hun med ryggen til mig og jeg kunne altså ikke lade være med at tage hende på den stramme strittende røv. Det var så signal til at al massage stoppede og vi hurtigt fik aftalt hele pakken. Hun forsvandt skyndsomt ud efter et kondom (og noget af det der er dejligt ved at besøge Aroma er, at de har kondomer i forskellige størrelser, så der også er til os, som ikke stod bagerst i køen, da der blev udleveret udstyr). Da hun kom tilbage, vendte hun ryggen til mig og klædte sig af. Hun havde en flot krop, men en lidt bulende mave og da hun vendte sig mod mig, så jeg til min forbavselse, at det så ud til at hun var gravid. Da jeg ikke var helt sikker, så spurgte jeg hende og ganske rigtigt, hun var 4 måneder henne. Det forklarede også hendes flotte store brune brystvorter. Hun spurgte, om det gjorde noget at hun var gravid. Jeg har altid været af den opfattelse, at gravide - altså når de ikke er højgravide - er flotte og ret livsbekræftende, så jeg sagde til hende, at det var helt i orden. Herefter fulgte en gang kvindegymnastik, som på alle områder levede op til mine forventninger. Først i forskellige stillinger på massagebriksen og herefter mere på madrassen på gulvet. Hun har en lækker vel trimmet behåret bæver, som jeg endte med at slikke, mens hun tog sig af mig i den anden ende. En helt igennem dejlig oplevelse - på trods af overraskelsen ;-)

Hilsen

Huaa Laan

 

 

 

 

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder da som som en omend anderledes så rigtig god oplevelse. Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge, ved du noget om hvor længe hun bliver i Aarhus ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Lyder da som som en omend anderledes så rigtig god oplevelse. Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge, ved du noget om hvor længe hun bliver i Aarhus ?

Nej, det gør jeg ikke, men ring og spørg, eller tag forbi og undersøg det. Kontaktoplysninger finder du på Thailisten Vest - dette fremragende redskab for knaldetrængende raske drenge ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

var der torsdag aften og fik massage af pige med topmave. Skød hende til at være gravid. Den massage hun lagde for dagen hos mig var slatten og uinteressant, hun tilbød hj og kunne sikkert også få mere men jeg takkede nej tak. Hun var færdig efter 30 min og jeg tænkte at vi skulle til at diskutere pris. Men hun bad bare.om 200kr da jeg skulle ud af døren. Min massage foregik i det bageste rum  på en meget blød madras. Til mig sagde hun at hun hed Gif men det kunne jeg ikke få til at passe med hende som jeg før har besøgt der. Hende her var i min optik en fin yngre  høj pige med lidt uren hud. Men igen der er fandme mørkt i det rum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syn's da vi alle skal tage afsted og knalde hende så hun kan få sendt nogle penge hjem til familien og til hendes kommende barn. At massere og knalde x-antal kunder dagligt mens man er 4 måneder henne er jo fantastisk idioti og bekræfter jo hvor langt ude man er, når man er nødt til at knalde mens man er gravid og kvinden fatter jo åbenbart ikke at massere på dette tidspunkt, i den tilstand, kan være ensbetydende med en abort...men pyt det er vi da li'glade med...vi skal bare ha' dyppet i dyrups uanset næsten hvor og så fuldender vi det stolt på nettet....godt gået...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syn's da vi alle skal tage afsted og knalde hende så hun kan få sendt nogle penge hjem til familien og til hendes kommende barn. At massere og knalde x-antal kunder dagligt mens man er 4 måneder henne er jo fantastisk idioti og bekræfter jo hvor langt ude man er, når man er nødt til at knalde mens man er gravid og kvinden fatter jo åbenbart ikke at massere på dette tidspunkt, i den tilstand, kan være ensbetydende med en abort...men pyt det er vi da li'glade med...vi skal bare ha' dyppet i dyrups uanset næsten hvor og så fuldender vi det stolt på nettet....godt gået...

hvor får du det med abort fra? 

Lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

hvor får du det med abort fra? 

Lol

Lad ham nu bare - vi taler og skriver jo alle, som vi har forstand til. Der er plads til alle herinde ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hej Lille Peter

Almindelige Aarhuspriser: 300, 600, 800 og 1.000.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...