Hop til indhold
beno-21

Trekant i Flensborg?

Recommended Posts

Jeg antager, at du med trekant mener to piger + dig  = FFM?

Der er http://www.kaufmich.com/nimm-zwei-MILFs - hvor jeg nok mener, at "milf" er måske lidt overdreven. Nok er de begge gift og har børn, så grundlæggende er de vel "milfer", men den der forestilling om lidt ældre damer kan de ikke helt matche :-)  - den ene er ca. 35 somre, den anden et par år ældre. Vil ikke betegne dem som "petit" men dog langt fra store.

Jeg har kun positive oplevelser at berette, vi kom meget omkring, der tilbydes også græsk (som jeg dog ikke har prøvet). Men må så også indrømme, at jeg har kendt og besøgt den ene af de to piger gentagne gange gennem en årrække, samt at jeg kan gøre mig forståeligt på tysk ... men engelsk, samt body language, er sikkert heller ikke noget problem.

Har haft fornøjelsen tre gange, honoraret var hver gang 250,- Euro i alt for en endda meget go' time, de udbeder sig 100,- Euro pr. dame pr. time. Eneste minus i min optik er vanskeligheden med at finde et passende tidspunkt - de to har begrænsede muligheder, så det kræver oftest en vis varsel ...

Ind i mellem tilbyder andre piger trekanter (FFM) i deres annoncer ("auch gerne mit meiner Freundin"), men aktuelt har jeg ikke lagt mærke til nogen. Men Lena på Junkerhohlweg http://www.fair-girls.de/Flensburg/669 kunne være et bud, hun har udbudt det før, og der plejer at være flere piger på adressen ...

Og inden du eller andre spørger - beklager, har også kun mulighed for at kontakte dem via kaufmich - men det er nu anbefalelsesværdig at oprette sig der, det er gratis, og ind imellem er der noget at finde   ...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun nikke genkendende til de to dejlige piger, også jeg har prøvet den ene alene, og vil gerne når tid er til det, men sammen er det en skøn oplevelse, og de nyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...