Hop til indhold
Metarollex1

Frøken Sisse Aalborg

Recommended Posts

Jeg var i mandags i Aalborg for at besøge hende her

https://annoncelight.dk/showad/185196

Jeg aftalte en tid på et kvarter, da jeg havde lidt travlt med at skulle på arbejde.

Efter jeg havde snakket med hende, og samtidigt fået en adresse, begyndte jeg at køre hen til adressen.

Jeg havde aftalt at jeg skulle ringe til hende, når jeg stod nede ved døren. Det gik som smurt og hun åbnede døren til opgangen.

Stedet er meget diskret, da det ligger inde i Aalborg Centrum. Så ingen nysgerrige blikke der.

Da jeg så kommer ind ser jeg Frøken Sisse, hendes billeder passer perfekt i forhold til annoncen. 

Eftersom man har smidt tøjet og går i gang, starter vi med at nusse hinanden. Efter noget tid kommer gummiet på drengen, hvor jeg derefter fik et godt og saftigt blowjob, og samtidig med det  nullerede hendes store bryster med rigtigt gode brystvorter.

Da det var blowjob var ovre, begyndte vi med forskellige stillinger. Eftersom der gik noget tid med det kom afslutningen i hendes stramme fisse.

Frøken Sisse var meget rolig og imødekommende. Hendes bryster var store og havde nogle gode brystvorter at sutte i. Det skal i den grad siges at hun har en god og lækker stram fisse.

Prisen for 15 min var 700 kr mens en 30 min kostede 900 kr. Man kunne godt få anal med i prisen. 

Men havde ikke så meget tid, så blev nød til at tage 15 min. Ellers er prisen nogenlunde det samme ved andre GP.

Gentagelsen kunne jeg sagtens gøre igen.

Til info sagde hun at hun flytter cirka om 2 uger fra stedet.

Håber denne anmeldelse er til nytte. 

Da denne anmelde er min første, som jeg skriver herinde, ville det være dejligt med respons tilbage.

Hvis det skulle være kan jeg sagtens skrive anmeldelser om andre GP, som jeg har besøgt i Aalborg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Fin anmeldelse.

Jeg elsker en stram fisse, så jeg vil tage ind og "snakke" lidt med hende her (drog s´et ...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...