Hop til indhold
negervennen

Sugababes i lak læder og latex?

Recommended Posts

Heysa!

Nogen som kender nogen sugababes fra det århusianske, hvor noge sugababes har noget i lak læder eller latex?

Evt heldragt/catsuit eller lækre stramme bukser :)

 

Håber nogen kan være behjælpelig! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager svar på så gammel tråd - men det er vel bare at tage frækt latex eller læder med i rette størrelse til din sugarbabe? Spørge om hun ikke vil prøve det for dig og så ellers give hende de komplimenter hun fortjener når hun står/ligger i fuldt outfit foran dig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså det er fair nok at anbefale Jenny, men måske skulle det nævnes hun ikke rigtig er en SB, men mere en prof.

Hun er meget ofte på annoncelight... Blot til info - men derfor kan hun godt være en fantastisk oplevelse. Jeg har selv overvejet et besøg flere gange :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg ved godt Jenny er på anoncelight med GB, men har aldrig set hende søge kunder..? :-)  hun er i hvert fald ikke prof, og når man besøger hende syntes jeg hun bekræfter det..:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gb-glad skrev, den ‎12‎-‎02‎-‎2016 at 18:28:

Ja jeg ved godt Jenny er på anoncelight med GB, men har aldrig set hende søge kunder..? :-)  hun er i hvert fald ikke prof, og når man besøger hende syntes jeg hun bekræfter det..:-) 

Hun er i hvert fald ikke en Sugababe ud fra det oprindelige begreb - om du så kalder hende en amatør GP eller en prof må du om, men Sugarbabe går ikke - En anden ting er så at over ½ delen af dem på sgardaters ikke lever op til konceptet er en anden sag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jeg ikke enig i - alt efter hvilken aldersgruppe du går efter..

jeg går efter dem fra 18 til 20 år - unge sprøde studiner - der er ingen af dem der er proff...i så fald har jeg ikke mødt en af dem endnu..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ganske givet at mange af de 18-20 årige ikke er proffer, men de er heller ikke sugarbabes hvis det de tilbyder bare er 1 time for 1500 kr. Skal vi så ikke bare kalde dem nybegynder GP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...