Hop til indhold

Recommended Posts

kære Jer, som finder det interessant at læse denne beretning,

Havde indtil i går aldrig haft fornøjelsen af en GP, men har i lang tid været nysgerrig. 

Efter at have fulgt med herinde besluttede jeg at nu skulle det altså være og eftersom en del tråde virkelig hyper Kimora fra PG som værende både supersød og fræk skulle det være hende, der skulle nappe min mødom udi GP universet. 

I følge Kimora er hendes egen favorit leg pirringsbondage og lidt som at man nok aldrig kommer galt afsted med at bestille hvad kokken anbefaler, valgte jeg at hun skulle da binde mig 

Selve stedet er nemt at finde. Relativt diskret og super pænt og rent. Havde på forhånd sendt en mail til Kimora og ringet og booket en aftale - ved ikke om det er sådan man gør, men det virkede nu rigtigt nok på mig 

Blev taget godt imod i døren og vist ind i et rigtig fint værelse. Et minuts tid efter kradser det ligesom på døren og ind kommer Kimora........ Wow - hun er ualmindelig lækker og fræk at se på. Foruden smuk og med den skarpeste krop. Super nem at snakke med. Tilpas fræk og ligefrem som gør det hele markant lettere og naturligt. Især for en nybegynder var det fedt og opleve hendes ligefremme måde. 

30 minutter, hvor langt de fleste var med blindfold og hænder bundet til sengen, går altså hurtigt i Kimoras selskab. Ingen tvivl om at hun ved hvad hun gør og hold nu op hvor gør hun det altså godt. 

Til sidst forbarmede hun sig og slap mine hænder fri og lod mig nyde det visuelle også. 

Jeg tror ikke at jeg kunne have valgt en bedre kvinde til at tage min mødom indenfor gp universet end Kimora. Så tak til alle Jer, der har hypet hende - kan kun tilslutte mig fanklubben!

Kommer jeg igen?..........øhh, JA for dælen da!

De bedste hilsener fra en glad mand, én oplevelse rigere - og hvilken én!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...