Hop til indhold
Krone

Jasmin sexferie i Holstebro

Recommended Posts

Ankommer til stedet hvor Jasmin holder til unden at nogen ret lægge mærke til det:D. Vi hilser pænt på hinanden og får ordnet afregning.

 

Blev tilbudt et bad da jeg kom og igen da jeg skulle hjem igen, Hun leverer også denne gang op til fulde hvad der er beskrevet i hendes annoncerer:D. Uddrag af oplevelsen med Jasmin uden at går i alle detaljer .

 

En vildkat i sengen højlydt  frækt og ret vådt og et sexdrive langt over det sædvanlige er vel de bedste ord at sætte på min oplevelse med hende:D.

 

Flere blowjob med  bland andet deepthroat, hvor jeg bliver lige holdt på grænsen af udløsningen flere gange. Men Jasmin har andre planer hvornår jeg må få min udløsning:wink:.

 

Fransk til Jasmin udført efter  tip fra hende.  Ender med en god nydelse til hende og ret våd mis til hende.:D    

 

Fisting til Jasmin på en stille rolig tempo hvor jeg kunne huske de fleste ting jeg lærte sidst. Får lige de sidste ting på plads og så ellers derud   :D. Hånden opper i Jasmin bliver også denne gang forsøgt mast en del gange. Hendes orgasmer er ret intense og frække:D  

 

Sprøjteorgasmer ret vildt intens og meget frække:D.  Prøvede at udsætte mig selv for at være bevidst at være i sprøjte retningen. En meget fræk overraskende oplevelse:D. Et mindre uheld er det dog at Jasmin rammer sig selv  i hoved  jøsses dog :oops::lol::D:D  Vi må dog begge ha tørret os tørre inden vi forsætter.                                        

 

 

 

Græsk til Jasmin som hun modtager med stor glæde og får end del indlevelse ud af det:D.

Dansk i flere stillinger som Jasmin også får en del indlevelse ud af det:D. Opmuntret af Jasmin som sagde mere, med passene mellemrum:D. Som Jasmin skriver det jeg elsker at bliver kneppet i bund og det blev der gjort et forsøgt på:D. Efter dømme hvor svedig vi var begge bagefter:D.  

 

Tid til Hyggesnak blev der også og fik også noget at drikke:D.

 

 

 

Fik det jeg kom efter:D Fik nogle flere oplevelse denne gang :D Fik masser af dejlig fræk sex :D.

Karakter 12  ud af 12 vis det kan gøre det :D 

 

Link. http://www.sexpiger.dk/4463

 

 

 

 

 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for de fine ord om vores lille gensyn

Det var en oplevelse... og det var virkelig griner at prøve at sigte da du have hovedet lige i sprøjtehøjde.... :):):) 

Omend - en streg i regningen at få det meste i hovedet selv anden gang :D:D:D:D:D 

Sex er bedst når det er plaskvådt!! 

*KNUS*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...