Hop til indhold
Guest Sydvester

Brylle

Recommended Posts

Guest Sydvester

Så sker der nyt fra brylle.

De rykker til Odense den 10 sep 

på rugårdsvej.. Nærmere de gamle body zone lokaler.. 

Så må vi se om der kommer nye piger med.. 

I Hverfald held og lykke med det herfra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info Sydvester! Bliver spændende at se med de nye lokaler :)

Huset i Brylle har jo været til salg et stykke tid - og området er mildest talt lettere ramt af vejarbejde i øjeblikket så det kan måske forklare hvorfor teltpælene rykkes op :)

En anden god nyhed er, at Suisi er tilbage! :)

Så hende forleden dag i Brylle - tror den lange ferie i Thailand har gjort hende godt. Hun så i hvert fald brun og lækker ud ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden nyhed er også de nye sorte ure i behandlerlokalerne med indbygget videokamera :eek:

Så husk at smile til fotografen hvis du besøger stedet igen ;-)

Det gør jeg ikke af samme årsag :oops:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

100%

Kiggede efter på bagsiden,   .og kender til den slags udstyr..

Ja - de findes mange steder. Eller forklædt som et lille diskret vækkeur. De aktiveres ved bevægelse i rummet, så når Riesenschwanz røv er i bevægelse sendes det direkte ind på harddisken. Hæ-hæ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem har jeg godt nok aldrig set. Nogen der har set dem i Århus- ville da være rart at vide hvor, så man kan smile i den rigtige retning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem har jeg godt nok aldrig set. Nogen der har set dem i Århus- ville da være rart at vide hvor, så man kan smile i den rigtige retning :) 

Det er jo netop meningen at man ikke skal se dem ;-)

Men lav en søgning på "spy clock" på google og se hvor mange udgaver der findes, så vil du blive overrasket over udvalget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af det der afslører disse væg ure er, at de slet ikke siget noget.

De fleste normale ure tikker og sekundviseren stepper frem. Men skal man have en mikrofon til at høre hvad der bliver sagt, må uret ikke sige noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naa der er vis en del 007 i det her. 

Hvorfor skulle de have kamera på rummet? Ikke af sikkerhedshensyn. Ville de vise en evt film af en voldsom kunde til politiet? næppe. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der med jer og jeres kameraskræk?

Snakkede med Patty om, at flere kunder snakker om kamera i ure?!?

Hun viste mig ure i begge lokaler. Det er verdens billigste ure fra Fakta :D - og absolut uden kamera! :D :D :D 

Så opsvinger - jeg tror du skal have dine penge igen fra den hemmelige agentskole ;)

Har i øvrigt svært ved at se hvad fordel et kamera skulle give? 

Hvis i er nervøse ville jeg da bare spørge om jeg lige må tjekke uret - tror ikke det er et problem for pigerne derude :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej opsvinger,

kan kun sige, at der ikke var det mindste spor af kamera i de nye ure jeg så i Brylle.

Men kig dog forbi og tag en snak med dem - de plejer da at være til at snakke med.

Du skulle jo gerne kunne slappe af under massagen og ikke ligge og spekulere på om du nu tager dig godt ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej alle og dejligt at se i har det godt. Og hvad i snakke om? Hvorfor skulle vi put camera i vores butik? Vi har respekt til vores kunder hvorfor skulle gøre sådan?

 

Alle er meget velkommen i vores butik og må se vores nye ur. Ny ur fra Fakta som vi købe fordi gammel ur lave meget larm når vi arbejder. Vi tænke og gør så godt vi kunne til alle til fred. 

 

Er du kloge opsvinge. Tror i at vi ikke har familie,  Vi har en mand,  Vi har kæreste,  børn eller hvem kende vi.  

Skulle vi optage video og lagt alle på Youtube,  Facebook,  er det sjove at vi gør sådan.  

 

3 års vi har butik og intet noget snakke om og hvorfor sker det nu når vi på vej til at flytte til byen,  hvor alle andre kunde dom har svære ved transport har også muligheden til at kommer besøge os. 

Alle er velkommen til at kommer og tjekke vores ure. 

En kunde en dag begynde sætte sin telefon og vende kamera direkte til brik og vi opdage,  vi spørg ham om hvorfor så begyndte ham at gør noget med sin telefon og snakke plus lig om vi har kamera på ure,  ham vi kende og være tid i butik men tid at kunde begynde tæt og være for meget for os med alle privat og sms mere end kunde og massør så sige vi fra.  Er det en grunde at han begynde lave ballade her?  

Længe siden at jeg har være her på eroguide og langt tid mdr. I Thailand. Dejligt at kommer tilbage.  Vi sses d. 10 september på rødgårdsvej.  Knus suisi og selvskabt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

hvad er det for nogle beskyldning om kamera i ure, I alt den tid jeg er kommet i Brylle og her de samme ure hængt på vægen,der ikke nogle grund til at være nervøs for at blive kamera i ure. I kan ikke være der bekendt at beskylde pigener for sådan noget, det er et diskret sted og vi for altid en god behandling af alle piger,

Så Stop alle de beskyldning

 

glæder mig til at se jeres ny butik  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Suisi,

Velkommen tilbage - tror du har været savnet i Brylle! :)

Tror ikke du skal være bekymret. Jeg tror det bare er en misforståelse fra Opsvingers side.

Jeg tror, at alle som kender jer godt ved, at i ikke har nogen interesse i kamera hverken den ene eller den anden vej :)

BTW - har lige været forbi Google. Body Zone holdt til på Rugårdsvej 242 - er det der i flytter hen? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej alle og dejligt at se i har det godt. Og hvad i snakke om? Hvorfor skulle vi put camera i vores butik? Vi har respekt til vores kunder hvorfor skulle gøre sådan?

 

Alle er meget velkommen i vores butik og må se vores nye ur. Ny ur fra Fakta som vi købe fordi gammel ur lave meget larm når vi arbejder. Vi tænke og gør så godt vi kunne til alle til fred. 

 

Er du kloge opsvinge. Tror i at vi ikke har familie,  Vi har en mand,  Vi har kæreste,  børn eller hvem kende vi.  

Skulle vi optage video og lagt alle på Youtube,  Facebook,  er det sjove at vi gør sådan.  

 

3 års vi har butik og intet noget snakke om og hvorfor sker det nu når vi på vej til at flytte til byen,  hvor alle andre kunde dom har svære ved transport har også muligheden til at kommer besøge os. 

Alle er velkommen til at kommer og tjekke vores ure. 

En kunde en dag begynde sætte sin telefon og vende kamera direkte til brik og vi opdage,  vi spørg ham om hvorfor så begyndte ham at gør noget med sin telefon og snakke plus lig om vi har kamera på ure,  ham vi kende og være tid i butik men tid at kunde begynde tæt og være for meget for os med alle privat og sms mere end kunde og massør så sige vi fra.  Er det en grunde at han begynde lave ballade her?  

Længe siden at jeg har være her på eroguide og langt tid mdr. I Thailand. Dejligt at kommer tilbage.  Vi sses d. 10 september på rødgårdsvej.  Knus suisi og selvskabt. 

Hej Suisi

Hvis jeg har misforstået noget, beklager jeg. Så jeg vil lade tvivlen komme jer til gode. Men det jeg så i sidste uge lignede til forveksling noget jeg har set i brug andre steder.

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opsvingeren.  Hvis du i tvivl hvorfor spørge du ikke?  Så kan jeg smidt den ur på gulvet som den skal knække i alt og hvis du kan se noget kamera ind i.  Ur koster kun 35 kr.  Men følelse som du skriver her kan man ikke sætte prise på.  

Mennesker burd tænke over før man gør noget ikke gør noget før man tænke.  Så er for sent at lave om på.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opsvingeren.  Hvis du i tvivl hvorfor spørge du ikke?  Så kan jeg smidt den ur på gulvet som den skal knække i alt og hvis du kan se noget kamera ind i.  Ur koster kun 35 kr.  Men følelse som du skriver her kan man ikke sætte prise på.  

Mennesker burd tænke over før man gør noget ikke gør noget før man tænke.  Så er for sent at lave om på.  

Hvis du kunne få Opsvingeren med til det, ville en del - både kunder og massører - blive glade. For det er desværre ikke første gang vi har hørt anklager om skjulte kameraer på Thai-massage steder.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden nyhed er også de nye sorte ure i behandlerlokalerne med indbygget videokamera

opsvingeren

Hvad er det for nogle påstande at komme med  ? ? ?

Det kan kun være fordi at du selv har hængt et ur op med kamera i

SÅ STOP ALLE BESKYLDNING OM KAMERA I URE

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...