Hop til indhold
Lassem

Sonya Flensborg

Recommended Posts

Netop hjemvendt efter en spontan (første tur) tur til Flens. Jeg hoppede i bilen og tænkte jeg tager chancen og ringer til den først jeg finder på nettet og det endte med hende her: https://m.sexnord.net/#/profile/12987

Efter lidt byvandring (kunne ikke lige finde stedet til at starte med) ankom jeg endelig til den hvide dør. Jeg gik ind og ringede på. I døren står en lille lækker sag med skønne former. Inter sidder forkert. Hun er utroligt sød og vi snakker lidt. Vi aftaler 30 min og hopper derefter i bad sammen. Hurtigt ind på sengen hvor jeg får en skønt blow uden hætte. Derefter på med kondomet og så afsted i alle stillinger. Hun spurgte sødt hvordan jeg ville afslutte ;-) jeg nappede et blow - alt i alt en super oplevelse som kan anbefaldes.

 

sted 9/10 godt diskret

pigen 9/10 super sød tøs som kunne sit kram 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Burgstrasse 2, synes jeg også jeg som regel får gode oplevelser, selvom billederne ikke altid passer 100% - men jeg må da godt nok sige at hun er lækker og at det er ærgerligt at jeg ikke lige kan komme til Flensburg med det første ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Burgstrasse 2, synes jeg også jeg som regel får gode oplevelser, selvom billederne ikke altid passer 100% - men jeg må da godt nok sige at hun er lækker og at det er ærgerligt at jeg ikke lige kan komme til Flensburg med det første ;-)

billedet passer meget godt - men det har naturligvis været igennem en professionel fotograf..

uanset hvad. Så kommer jeg igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du et eksempel på de gratis parkeringspladser? Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om p-pladsen på Waldstrasse og den ligger da lidt derfra alligevel. Om aftenen er det stort set umuligt at finde en plads på de små veje synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du et eksempel på de gratis parkeringspladser? Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om p-pladsen på Waldstrasse og den ligger da lidt derfra alligevel.

Fra den på hjørnet er der altså ikke længere end 2 gader til  Burgstrasse og der ligger flere ved Arbejdsformidlingen, Apoteket, Sky mm.

På Harrisleer Str. bruger jeg af og til denne P-plads på denne placering lige midt i minefeltet:  Amselstraße 2, 24939 Flensburg, Tyskland  nede i bunden er der vist ingen begrænsninger.

Ved Aldi, Lidl, Edeka m.fl. på Neustadt kan du også holde.

Men ellers skal de par Euros for en betalingsparkering, nu ikke afholde mig fra at besøge en glædespige - ellers kører jeg bare ud til P-clubben :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den på hjørnet... Er den den ved Finanzamt du tænker på? Må man holde der? Synes jeg har set et eller andet skilt? Gider ikke få min bil slæbt væk :eek: Den der er næsten lige ovre på den anden side af vejen er vidst gratis? Ja, de er ikke voldsomt lagt fra Burgstrasse hvis man er klar over hvad vej man skal gå, især når man skal tilbage igen :grin: Havde bare håbet på at der var en tættere på jeg havde overset.

Amselstraße: Hvad mener du egentlig med "den nede i bunden"? Nr. 2 indkørsel når man kommer fra Neustadt? Er de ikke begge gratis? Har aldrig betalt for at holde der i hvert fald :-?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, glemte lige det med betalingsparkering. Er der noget af det udover dem ved havnen og nede ved busstationen? Ja og så dem ved de store indkøbscentre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den på hjørnet... Er den den ved Finanzamt du tænker på? Må man holde der? Synes jeg har set et eller andet skilt? Gider ikke få min bil slæbt væk :eek: Den der er næsten lige ovre på den anden side af vejen er vidst gratis? Ja, de er ikke voldsomt lagt fra Burgstrasse hvis man er klar over hvad vej man skal gå, især når man skal tilbage igen :grin: Havde bare håbet på at der var en tættere på jeg havde overset.

Amselstraße: Hvad mener du egentlig med "den nede i bunden"? Nr. 2 indkørsel når man kommer fra Neustadt? Er de ikke begge gratis? Har aldrig betalt for at holde der i hvert fald :-?

 

 

Jeg mener de bagerste. Du får lige koordinaterne:

54.798395, 9.422766

Man kan nu også holde ved Købmandsgården - Harrisleerstrasse er bare ret stejl og man skal opad til de gode steder: Meiereistrasse, Finkenstrasse, Taubenstrasse, mv.  Men ellers er der jo også Feldstrasse lige ved siden af Købmandsgården og pølsevognen, hvorfra man kan holde øje med, hvornår der igen er ledigt hos den udkårne ;-)

Mht. Burgstrasse eller Margaretenstrasse, så plejer jeg nu at kunne finde en P-plads i gaden eller en af sidegaderne, men der er noget med ensretning, så man skal lige den rigtige vej rundt.

Der findes parkometre flere steder i Flensburg og jeg har oplevet at de er ret emsige med at gå rundt og checke.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener de bagerste. Du får lige koordinaterne:

54.798395, 9.422766

 

Mht. Burgstrasse eller Margaretenstrasse, så plejer jeg nu at kunne finde en P-plads i gaden eller en af sidegaderne, men der er noget med ensretning, så man skal lige den rigtige vej rundt.

Der findes parkometre flere steder i Flensburg og jeg har oplevet at de er ret emsige med at gå rundt og checke.

Den plejer jeg også at bruge hvis jeg skal til Harrisleer Str. 27 eller Meiereistr. Den er så vidt jeg har kunnet se gratis, men så vidt jeg husker er tiden begrænset til et par timer, så husk p-skiven. Jeg har aldrig oplevet, at der ikke var masser af plads der.

Hvis jeg skal længere op til Taubenstr. har det for det meste lykkedes at finde plads lige overfor, eller på parallelgaden inde bagved.

Jeg vil mene man skal være lidt heldig for at finde plads på Burgstr. Parkeringspladsen på Waldstr. næsten lige overfor nummer 3 er betalingsparkering, så husk EURO-mønter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene man skal være lidt heldig for at finde plads på Burgstr. Parkeringspladsen på Waldstr. næsten lige overfor nummer 3 er betalingsparkering, så husk EURO-mønter.

Er du sikker på det? Synes da aldrig jeg har set en automat der???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg husker, er det et af de steder, hvor man trækker en forudbetalt billet i en automat, og lægger billetten i forruden. Husk at have nogle euro-mønter med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg vi gør, jeg må vidst hellere være lidt mere opmærksom på det næste gang :-)

Hvor betaler man henne der?

jeg var lige et smut forbi burg. 2 igen - og der var igen rigeligt med P-pladser og klokken var vel omkring 14-15 stykker en lørdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker ikke tidspunkterne; men om aftenen og vist nok i weekenden er der gratis parkering. 

Fik oplysningen af en venlig dame da jeg ikke kunne få automaten til at virke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal nok passe. Det er ret almindeligt der, hvor man skal trække billet, at det kun er på hverdage, at man skal betale. Det plejer at stå på automaten, hvornår man skal betale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...