Hop til indhold
domino

Schleswig

Recommended Posts

Jeg har tidligere besøgt Villa Erotica på Mühlenredderweg, men jeg syntes nu ikke pigerne var så interessante + de var alt for dyre. De private piger var ikke meget bedre, så jeg vil istedet anbefale dig at køre de ca. 30 km til Flensburg istedet, hvor du på P-clubben både kan møde søde, unge og lækre piger til mere rimelige priser.

Ellers er der selvfølgelig Hamburg, men det er jo en lidt længere køretur. Kiel og Eroscenteret kunne også være en mulighed.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt Villa Erotica på Mühlenredderweg, men jeg syntes nu ikke pigerne var så interessante + de var alt for dyre. De private piger var ikke meget bedre, så jeg vil istedet anbefale dig at køre de ca. 30 km til Flensburg istedet, hvor du på P-clubben både kan møde søde, unge og lækre piger til mere rimelige priser.

Hvad er priserne på Villa Erotica da, hvis du kalder overprisen på P-Club for rimelig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er priserne på Villa Erotica da, hvis du kalder overprisen på P-Club for rimelig?

Jeg havde læst lidt tyske beretninger om stedet på forhånd og fik også oplyst nogle priser af pigerne, som jeg dog ikke vil hænges op på, men mon ikke det kan passe med € 80,-/½ time + du næsten var tvunget til også at skulle købe en drink til € 20,- til damen - især det sidste tændte mig noget af, da jeg ved at bliver man først lokket til en drink, vil de forsøge igen og igen med at besnæ/øre dig til at give endnu og og gerne flere og noget dyrere champagner for at yde en lidt bedre service osv. - og der var allerhøjest en af pigerne - en lettere moden mørkhåret pige, jeg kunne have tænkt mig at hygge mig lidt med - men max. til € 50,-,  - men hele stedet virkede noget lummert, snusket, tilrøget og nat-club agtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...