Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Gutter

Ja jeg ved dette sted er anmeldt mange gange, men for at det skal være en ren tråd vil jeg gerne stille flg spørgsmål til de af jer der hsr været der:

Svar evt i pm til mig, hvis ikke det tåler offentligt forum :-)

Priser (massage) - (fuld pakke) 1/2 OG 1/1 timer

Ydelser, udover massage, bj, hj, rim/cim, sex, etc etc

På forhånd tak

P.s. skal forbi idag, må møde hende Creami ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hedder Cream, ikke Creami osv :)

Priserne er som de fleste steder i Århus. 

300 masssage

600 massage og hj

800 massage og blow

1000 alt hvad du ønsker og kan.

Tiden er 45-60 minutter, alt efter hvor udholdende du er. 

Kys hendes lille bløde mis og utroligt lækre mås fra mig. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det hende der har været ude i Skødstrup der kaldte sig Anna derude?

Nej, men Cream har været i Skødstrup engang for lang tid siden. Anna er lidt mere spinkelt bygget, som jeg husker hende. Men kom nu bare afsted. Cream er alletiders pige med et godt humør og en utroligt veltrænet stærkt lille krop. Og så er hun både sjov og voksen ansvarlig på samme tid. 

Husk at bestille tid, hvis du vil være sikker

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor holder hun til?

Og er der flere - Hvis jeg nu ringer og bestiller skal jeg jo så spørge efter hende?

Redigeret af Dezmodevil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal bede om Cream. De er flere til tider, og hvis ikke du beder specifikt til en af pigerne, så skiftes de.

Tak, men hvor finder jeg info om sted og tlf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at har undersøgt mange steder i Århus har jeg besluttet mig for at jeg skal prøve min første thai massage med Cream (hvis jeg kan få en tid med hende). Er hendes navn utalt som den ser ud (på dansk eller engelsk)? Jeg regner ikke med at skal bestil hele pakken men at få et BJ til sidste (tror simpelt hen jeg ikke kunne holde til mere første gang så alt anden vil være spil af penge :))... Så har jeg et par spørgsmål når det er mit første gang...

Er BJ med eller uden? Hvis den er med så kan det måske være lige meget med en advarsel inden udløsning (eller hvad?), men hvis det er uden går jeg ud fra man skal siger noget inden, eller kan man får mega fransk (mener jeg har læst et sted at hun kan deepthroat og det har jeg aldrig prøvet før)? Jeg vil selvfølelig helst ikke går noget hun ikke kan lide eller fornærme hende.

Glæder mig rigtig meget til oplevelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info. Så er det nok Am hos PP som var næste på min list efter de fin anmeldelser jeg har læst om hende :-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, den 20/8/2015 at 12:05:

Du skal bede om Cream. De er flere til tider, og hvis ikke du beder specifikt til en af pigerne, så skiftes de.

Godt tip. 

 

Der er som regel også andre piger der. Og de er IKKE på højde med Cream... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...