exostar 373 Skrevet 19. August, 2015 Hej GutterJa jeg ved dette sted er anmeldt mange gange, men for at det skal være en ren tråd vil jeg gerne stille flg spørgsmål til de af jer der hsr været der:Svar evt i pm til mig, hvis ikke det tåler offentligt forum Priser (massage) - (fuld pakke) 1/2 OG 1/1 timerYdelser, udover massage, bj, hj, rim/cim, sex, etc etcPå forhånd takP.s. skal forbi idag, må møde hende Creami Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. August, 2015 Hun hedder Cream, ikke Creami osv Priserne er som de fleste steder i Århus. 300 masssage600 massage og hj800 massage og blow1000 alt hvad du ønsker og kan.Tiden er 45-60 minutter, alt efter hvor udholdende du er. Kys hendes lille bløde mis og utroligt lækre mås fra mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 19. August, 2015 Er det hende der har været ude i Skødstrup der kaldte sig Anna derude? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. August, 2015 Er det hende der har været ude i Skødstrup der kaldte sig Anna derude?Nej, men Cream har været i Skødstrup engang for lang tid siden. Anna er lidt mere spinkelt bygget, som jeg husker hende. Men kom nu bare afsted. Cream er alletiders pige med et godt humør og en utroligt veltrænet stærkt lille krop. Og så er hun både sjov og voksen ansvarlig på samme tid. Husk at bestille tid, hvis du vil være sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 19. August, 2015 Der er bestilt tid Hader at komme forgæves.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 20. August, 2015 (edited) Hvor holder hun til?Og er der flere - Hvis jeg nu ringer og bestiller skal jeg jo så spørge efter hende? Redigeret 20. August, 2015 af Dezmodevil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 20. August, 2015 Du skal bede om Cream. De er flere til tider, og hvis ikke du beder specifikt til en af pigerne, så skiftes de. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 20. August, 2015 Du skal bede om Cream. De er flere til tider, og hvis ikke du beder specifikt til en af pigerne, så skiftes de.Tak, men hvor finder jeg info om sted og tlf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 20. August, 2015 (edited) Det er Mali Thaimassage på Chr. Kiers Plads i Aarhushttps://www.google.dk/maps/@56.1455596,10.190548,3a,75y,97.87h,87.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1snj6LzNi7ZvcOo_4c36hHgQ!2e0!7i13312!8i6656Jeg har ikke lige nummer, men det står vist i denne tråd: Redigeret 20. August, 2015 af snakie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Calif65 14 Skrevet 30. April, 2016 Efter at har undersøgt mange steder i Århus har jeg besluttet mig for at jeg skal prøve min første thai massage med Cream (hvis jeg kan få en tid med hende). Er hendes navn utalt som den ser ud (på dansk eller engelsk)? Jeg regner ikke med at skal bestil hele pakken men at få et BJ til sidste (tror simpelt hen jeg ikke kunne holde til mere første gang så alt anden vil være spil af penge )... Så har jeg et par spørgsmål når det er mit første gang... Er BJ med eller uden? Hvis den er med så kan det måske være lige meget med en advarsel inden udløsning (eller hvad?), men hvis det er uden går jeg ud fra man skal siger noget inden, eller kan man får mega fransk (mener jeg har læst et sted at hun kan deepthroat og det har jeg aldrig prøvet før)? Jeg vil selvfølelig helst ikke går noget hun ikke kan lide eller fornærme hende. Glæder mig rigtig meget til oplevelsen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riko 15 Skrevet 1. Maj, 2016 Pt kan ud ikke besøge Cream hun er tilbage midt juni 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Calif65 14 Skrevet 1. Maj, 2016 Tak for info. Så er det nok Am hos PP som var næste på min list efter de fin anmeldelser jeg har læst om hende :-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 4. Maj, 2016 snakie skrev, den 20/8/2015 at 12:05: Du skal bede om Cream. De er flere til tider, og hvis ikke du beder specifikt til en af pigerne, så skiftes de. Godt tip. Der er som regel også andre piger der. Og de er IKKE på højde med Cream... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 4. Maj, 2016 Calif65 skrev, den 30/4/2016 at 20:30: Er BJ med eller uden? Hun tilbyder begge ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg