Hop til indhold
Guest Nytilsex

Nogen som ha prøvet at købe GP i 8 timer ?

Recommended Posts

Gæst

Du kan nok ikke "købe en GP", men du kan selvfølgelig købe tid sammen med en GP ;-)

Jeg har aldrig købt mere end 2 timer, så jeg er nok ikke den rette til at svare på dit spørgsmål, men jeg kunne sagtens forestille mig, at det kunne være værd at prøve 8 timer. Der er selvfølgelig mere tid til at snakke, nusse og kæle og opleve noget mere end bare at knalde ;-)

Jeg synes at al den tid, jeg har haft sammen med GPs har været alle pengene værd. Det gælder også de aftaler på mere end en times varighed, så jo det kan vel godt betale sig.

Der er sikkert mulighed for at få noget rabat ved nogle GPs, når det drejer sig om så mange timer. Jeg har da før set annoncer på nettet, hvor der er rabat på en hel nat til 7500 og 8000 kr. Når det drejer sig om så mange timer, så vil jeg personligt ikke betale timetakst, men se om jeg kan få et godt tilbud :)

 

 

Redigeret af troldmanden
sprogligt og tegnsætning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil hører om det er værd at købe en GP i 8 timer ? 

det kommer helt an på hvad det er du gerne vil opnå :) 

Jeg har tilbud om en hel nat 22-07 for 7000 - hvor det er betinget at vi også får noget søvn - dvs hvis du er til det,, så ligger vi i ske og sover op af hinanden og hyggeputter...  det er ikke sex non stop i 9 timer :) Det er typisk sex 3-4-5-6 gange (alt efter hvor meget fyren har lyst til) og så samtale, hygge, latter og varme resten af tiden. 

Det der gør hele nætter til noget særligt - det er muligheden for at komme lidt ind på livet af hinanden og interessere sig for hinanden. Du skal have lyst til at grine og snakke og hygge med et andet menneske og når i så har lyst til sex - jamen så knalder i :) 

Hele nætter er en herlig vekselvirkning mellem de mange aspekter af nærhed, så hvis det er det du søger - så er det absolut pengene værd.  Der er noget skønt i som GP at få chancen for at fordybe sig i en anden person - det er normalt noget der kræver en del besøg, så personligt holder jeg meget af det. 

Hvis du er typen der har let ved at blive forelsket i dem du er sammen med og hurtigt udvikler følelser - så vil jeg dog ikke anbefale det... for man kommer meget tæt på hinanden meget hurtigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lejer dem faktisk fra tid til anden på dags- eller ugebasis. I udlandet forstås. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil hører om det er værd at købe en GP i 8 timer ? 

Det kommer dælme an på hvilke parametre der vurderes på.  Har du eksempelvis et budget som siger 1 time pr. måned, så er det nok ikke nogen god idé at brande en del måneders budget af på et besøg.

Har man derimod penge nok, kan det være en skøn oplevelse at være sammen med ens farvoritpige over længere tid, da man som Jasmin nævner kommer tættere på hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...